Blondie

Alla inlägg under juli 2011

Av Cornelia Sörenson - 30 juli 2011 21:19

Tjeeena Bloggeen!!!

Idag har jag varit med Olivia och mamma i Åsa.

Vi har varit på en Loppis. Det var knökfullt med tanter och tantsaker.

Jag köpte ialla fall ett spel Sänka skepp    vi spelade det på vårat hotell när vi var i Grekland.

Sen höll vi på att svettas ihjäl så vi åkte till Åsa camping och badade. Det var kallt men avsvalkande. 

Måste gå.....grillen väntar!!!!


     

  Vi satt högst uppe på ett berg!   Vi badar på Åsa Camping.


       

Av Cornelia Sörenson - 30 juli 2011 09:51

            På liseberg med Karro och hennës klasskompisar Lisa och Sally      Min och Karros skylt      Ulrik Munther      Martin från BWO. Erkänn snygg!!!!   Vi handlar frukost        

  Mysig frukost hos Karro

Jag och Emma

Av Cornelia Sörenson - 29 juli 2011 16:25

       


    Karro, Alfred och Liten                                

Av Cornelia Sörenson - 29 juli 2011 16:08

      Kan inte sitta   måste stå och blogga!

Jag har precis sättit mig på en arg geting! Är helt uppsvullen på låret!

Vi har tagit på salubrin: Det luktar, det svider, skada det hjälper!!!! så stog det med det gör fortfarande jätteont! Ajajajaj...



 



Av Cornelia Sörenson - 28 juli 2011 23:10

       


                        Heeej bloggen!

Är sååå lycklig!!! Jag kom precis hem från Bohuslän Fästning. Vi har varit på allsång där och jag har träffat Danny!! Han tog mig i handen medans han sjöng och tittade mig i ögonen! Efteråt sa han att han sett mig längst fram vid scen och han sa att jag var söt!!

Jag har blivit en till av hans miljoner fans nu...tror jag.

Jag köpte en planch av honom och han skrev puss och kram!!!

Nanne var också där hon skrev på min sko, abercrombitröja, aautografblock och ett inplastat kort med mig och henne.

Programledaren sa på scenen att jag fick ta ett kort på Danny och han tittade in i kameran, han tittade på mig jättemånga gånger och han höll mig i handen medans han sjöng..Det var världens känsla

Måste sova nu, kommer säkert att drömma sköna drömmar!

Puss!!!

Av Cornelia Sörenson - 28 juli 2011 10:52

Äntligen är jag tillbaka......Just nu är jag på Hönö i våran stuga.

Vi har precis ätit frukost färska frallor och jordgubbssaft.  


I Måndags tog jag spårvagnen hem till Karro. På kvällen var vi på Lotta på Liseberg med några av hennes klasskompisar. Jag fick Ulrik Munthers autograf på mina lila converse och i mitt autografblock. Så nu har jag 62 autografer Fick också autografen av Martin från BWO. Han är asasnygg! På kvällen sov jag hos Karro. 


På tisdan åkte jag och Karolina till Hönö med pappa. Han skulle jobba i stugan. Vi har badat, ätit godis, haft sudukutävling, hjälpt min farmor och vattnat blommor och fått 30 kr och letat efter en bortsprungen katt. Fast från början hade den katten följt efter oss och kunde inte hitta hem sen.


Igår kväll var vi hemma och grillade hos våra kompisar. Dom bor vid havet så vi badade sent på kvällen och vi åkte i en gummikajak.

Jag sätter in foton sen.

See you later alligator...


  Jag, Karro och Sigge  

Av Cornelia Sörenson - 24 juli 2011 15:37

Heej!!

Idag var felix, min brorsa jätte trött så jag fick gå ut och sälja GT istället för honom<3  Jag cycklade, det var jobbigt för det var varierande väder hela tiden, ibland regnade det, ibland duggade det och ibland var det soligt.

Det gick urkast med försäljningen.

När jag kom hem läste jag om den där massmördaren i Norge, det är såå fruktansvärt!!

  


Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards