Blondie

Alla inlägg under januari 2012

Av Cornelia Sörenson - 31 januari 2012 15:07

Jag har fått lediga tisdagar!!! Bra men ändå inte. Jag har slutat i min kära cheergrupp JAGS!  Funkade ju inte att vara med längre och bara träna en gång i veckan. Men mamma ska kolla om jag får vara med i nåt annat lag istället som tränar på typ Onsdagar. Det blir säkert något nybörjarlag.  Vill någon vara med så säg bara till!!!


Idag skulle man vara klar med sitt dröm hus, jag var nöjd med mitt. Jag fick redovisa. Jag tycker nästan att mitt var bäst!

Nästa vecka börjar nationella proven, men som tur är kan man inte öva till dom så jag behöver inte vara orolig! 


Efter skolan åkte jag och Lisa pulka, det var jätte kul att åka på ett gupp. Vi gick därifrån ganska tidigt för att det var en kille i typ 9an som stog och kollade på oss och ringde nån och precis då kom det två killar som han tydligen kände. Vi trodde att han skulle ta Lisas väska så vi gick där ifrån.

 B Y E  B Y E ! ! !


Några bilder på mitt drömrum:


           

Mysig kvälls fika som Hampus hade köpt!

Av Cornelia Sörenson - 29 januari 2012 21:10

heej!

Sitter och kollar på Wallander den är sådär bra det är därför jag har tid att blogga.

Idag har jag mest hållit på med mitt drömrum, som ska vara inne på tisdag. Jag har oxå börjat på pardisco med Lisa och varit ute och gått med mamma.

Det var första gången på dansen idag det var ganska svårt men jag tror att jag kan lära mig det! Det var jättekul!

Huset är snart färdigt, men jag har några saker kvar! Bilder kommer...


Heeeej dåååå!!!!!!!!!!!!    



Av Cornelia Sörenson - 28 januari 2012 18:51

HEEEEEJ!

Var precis ute och gick med mamma, det var jätte halt!

Igår hade jag släkt kalas och Sophie kom hit lite tidigare. Jag ÄLSKAR kalas!!! Först åt vi jättegod mat. Sen 

delades vi upp i olika lag och körde minuten tävlingar. Jag var med Sophie, Beata, pappa och mormor.

Vi vann inte men det var kul ändå!

Av: Johan, Beata och Alex fick jag: Några jätte coola lådor och i dom låg det en jätte cool mugg och en dag bok.

Av: Mormor fick jag: 100 kr, ett par benvärmare och ett jätte fint halsband med en jaguar.

Av: Nils och Gerd fick jag: 100 kr

Av: Olle och Mait fick jag 200 kr 

Av: Karro och Elisabeth fick jag: En cool converse sko som luktade gott,  ett jätte fräckt skärp, massa kläder som var för små till henne, ett par jätte coola tights och 150 kr!!!

Av: Alfred, Britt-Marie och Tomas fick jag: ett presentkort på Bokia med 150 kr.


Bye Bye!

Av Cornelia Sörenson - 26 januari 2012 21:39

HEEEEEEEEJJ!!!!

Mi cumpleanos!: min födelse dag!

Jag hade det ordet i glosläxan i spanskan idag!

JAG FYLLER ÅR IDAG!!!!!!!! Det har varit en kanon dag idag och det är därför jag inte har hunnit blogga än!!

Imorn ska jag ha släkt kalas, men det blir en del kompisar också!  Sophie, Linn, Emilia och Karro ska vara med. Det ska bli kul!!

                 Lite av det jag har fått i present idag:

  • Elektrisk fotoram
  • Jätte snyggt IPhone skal
  • Massa fiina kläder (Abercrombie and Fich och Hollister)
  • Björn Borg trosor
  • En jätte fräck skinn väska
  • och massa mer smycken och annat kul!!
Här kommer lite bilder från idag!!
Vill så gärna ha mkt paket.......
 
SPÄNNANDE, vad ligger i, JO en jätte fin kjol av BÄSTA OLIVIA!!     
 
         

Jag hängde upp flaggan själv, gick lite sådär!!   

Av Cornelia Sörenson - 25 januari 2012 19:40

heej!!

Idag i skolan fick vi tillbaks proven i Svenska.  Jag blev hel nöjd för jag fick max poäng. Jag börjar faktiskt bli bra i skolan nu!  

Vi åkte pulka på idrotten idag borta på Tippen, det var jätte KUL!

Direkt efter skolan skulle jag träffa Olivia och några av hennes kompisar och dra hårstrån! Vi var vid Sahlgrenska sjukhuset.

Vi skulle göra det till en forskning och som tack för besväret fick vi en bio biljett var. Vi ska gå och kolla på "En resa till Phuket" på bio när den kommer ut!    


HEJ DÅ BÄSTA LÄSARE!   


   

När dom drog hårstråna!!  

Av Cornelia Sörenson - 24 januari 2012 17:11

Hej!Sitter i bilen på väg till cheeren och är snart framme.Jag är ledsen för det är kanske min sista gång i Jags.Jag kan ju bara träna 1 gång i veckan och efterseom vi ska ha massa tävlingar i vår måste jag vara med både på tisdagar och torsdagar.SNYFT!!!! Jag vill fortsätta i cheeren men mamma tycker att jag ska fortsätta i kören. Hur ska jag göra??????Puss!

Av Cornelia Sörenson - 22 januari 2012 19:54

Grattis VÄRLDENS BÄSTA VICTOR PÅ NAMNSDAGEN!!       


 

Av Cornelia Sörenson - 22 januari 2012 17:38

Heeej!!

Idag var det första gången på dansen, jag har börjat i disco dans forts 7. Linn i femman gick oxå där! Och en annan kompis som jag känner från kören och min sim klubb som jag gick i tidigare, Caroline.


Igår sjöng jag på Konsert huset, vi var tre olika körer!  Vi var oxå med på en invigning av Barnkulturåret 2012 där vi sjöng två låtar!

Olivia, Felix, mamma och pappa var där och kollade och när dom hämtade mig hade dom ätit på Hard Rock Café, SÅÅÅ TYKET!!!    Sen gick vi till JC och köpte lite grejor på REAN. Foto på det jag köpte kommer (kanske om jag orkar...)

HEJ DÅ!


           




Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards