Blondie

Alla inlägg under november 2011

Av Cornelia Sörenson - 30 november 2011 22:10

Heeej!


Fick gå tidigare från skolan idag...igen!

Hade träning på Operan. Vi ska vara med på jultrad-i-ton innan jul och tränar jättemycket för det nu.

Sen var jag på 1200 kvadrat och spelade i rockgruppen och sjöng i kören där också.

Täck att man aldrig tröttnar på MUSIK!!!    

Men läxor dom har jag tröttnat på för länge sen!!!   Hade spanska, engelska och fysik som jag var tvungen att göra när jag kom hem. Och nu är jag klar!!!!


Kramkramkram! Nu ska jag sova!






Av Cornelia Sörenson - 29 november 2011 21:22

     









Varför är det så dåliga bilder??

Svar: Olivia har tagit dom med sin iphone....

gooooooood niiiiiiiiiiiight 

Av Cornelia Sörenson - 29 november 2011 16:42

Heeeeeeeeeeejj!!Nu sitter jag och bloggar från mammas IPad. Jag ska till cheeren nu!! Vi ska göra nåt bygg och jag ska vara bas. Jag vill så gäärna veta hur det ska vara!Vi har precis varit på utvecklingsamtal! Det gick faktisk väldigt bra!Igår kom jag hem ganska sent, jag var nämnligen på en T.V inspelning på Domkyrkan.Det var väldigt kul. Om ni vill se mig kan ni titta på SVT2 kl. 7 på luciamorgonen eller kl. 6 på kvällen.Mormor var oxå med och hon sov över hos oss för att hon skulle till Möndal idag.Pyyyss

Av Cornelia Sörenson - 27 november 2011 21:19

Heeeeeeejj bloggeeen!!


Sitter i handuken nu, jag har precis duschat. Som vanligt tog det (enligt mamma) 100år typ!

Idag har jag varit i domkyrkan och haft generalrepetition för T.V- inspelningen till lucia.

Imorn gäller det, då är både T.V och publiken där. Det e shit fräckt asså!


Jag var oxå på dansen idag, vi hade lite lucia fika med 2 peppar kakor och ett tänt ljus.

Vi ska ha låten "moves like Jagger"! Den äger. Men det e så fjantigt för vi ska ha svart paljett tyg på halsen i en rosset så vi ser ut som värsta hundarna eller nåt! Men tyvärr är det inte jag som bestämmer!

Men det e en bra låt och en bra dans. What ever.

Ja!?...... What more? Yes, Nu ska jag gå upp och sätta på mig kläder!


Bye bajs!


Av Cornelia Sörenson - 26 november 2011 23:05

Bilder från Domkyrkan!


Hitta mig!


           

Av Cornelia Sörenson - 26 november 2011 21:27

Hejhej!


Har precis kommit hem från Domkyrkan, vi hade konsert. Men inte vilken konsert som helst utan

med Göteborgs Gospel! Det var jätte kul! Dom typ rörde sig och dansade jätte mycket typ hela tiden. Hahaha dom såg ut som typ ja inte vet jag men dom dansade väldigt mycket!

Karro och min faster Elisabeth var hemma hos oss innan och jag, Felix och Karro spelade coledo, jag förlorade med en gång typ!

Dom sov över hos oss i natt. Dom var hemma här när jag kom hem från discot igår kväll. Vi tittade på idol. Molly fick lämna. Men jag hejar ju på Amanda och Moa. Sen sov dom inne hos mig.

Ja, ni maybe undrar what som hände on the disco? ( JAG LOVE SVENGELSKA)! 

Jo jag vann limbo tävlingen, det var det enda roliga typ! Men ändå, det var OK! Det var Hollywooddisco och jag var Duffy.


Nu ska jag och Oliva träna lite cheer och sen ska jag spela pvz och sen gå in på fb och sen msp och SEEN ska jag sleep! ZZZzzzz 


Heej dåå!


Bilder från discot:


             

Av Cornelia Sörenson - 25 november 2011 15:43

Hej

Jag har nåt tråkigt att berätta.

Min farmor har somnat in för alltid.

Jag tänker på det nästan hela tiden. Jag kommer aldrig mer att träffa henne igen.

Hon var så snäll, rolig, väldigt, väldigt pratsam och fantastiskt go.

Det hände i onsdagskväll kl 23. Hennes hjärta var uppe i 180 slag i minuten. Jag och Felix var där några timmar innan hon somnade in. Sen följde Karro med hit och sov på natten. På natten kom också Elisabeth. 

Jag fick reda på det på morgonen men gick till skolan ändå. Jag tyckte det var bra att gå till skolan för då tänkte jag inte bara på farmor hela tiden.

Det kommer att bli tomt på våra kalas utan FARMOR. Min allra goaste och bästa FARMOR!!!!


Nu ska jag ringa Lisa och se om vi kan göra något!


PUUUUSS!!!//CORNELIA



 

BÄSTA FARMOR!!!

 

Farmor och Gunnar

Farmor skrattade alltid väldigt mycket.      

Av Cornelia Sörenson - 22 november 2011 21:38

Heeeejj!


Jag e så 7kt ledsen för min farmor ligger på sjukhuset jag var inte där men mamma och pappa var där!

Hon hade svimmat och ramlat, hon mådde inte så bra. Jag tycker så synd om henne jag vill inte bli gammal!


Var på cheeren idag, jag fattar inte vrf man ska stå så nära varandra! Jag slog mig TVÅ ggr när två tjejer hjulade.


F E L I X    K O M    M E D    I    U N G D O M S  F U L L M Ä K T I G E !!!!!

Jag e så stolt över honom!  Det jag gillade mest var att man ska ha frukt i skolan!



     

I skolan i dag körde vi sanning elr konka i ett hemligt rum som jag inte ens får säga till er!

Vi hade jätte skojj!

Efter skolan idag stack jag till biblan för att lämna en film, SALT. Vi tittade på den i söndags.

Jag letade oxå efter fortsättningen av "Pojken som kallades DET" men den fanns inte!

Jag lånade oxå några andra böcker!


H E E J  DÅÅ!!!!!!!






Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards