Blondie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cornelia Sörenson - 31 augusti 2011 21:39

Här kommer bild 14 några goa kusiner!


     Jag och minsta kusinen, söta Freja!!!

      Jag och Linn i somras.

 

Av Cornelia Sörenson - 31 augusti 2011 21:07

Heej

Ojojoj..vad jag bloggar lite nu för tiden!!


Jag har dålig statistik...vad ska jag skriva för att ni ska vilja läsa den??!

Vill ni ha mer/mindre bilder?

Vill ni att jag ska skriva kortare/längre inlägg!!

Är det för mycket "dagbok"??

Jag ska försöka skärpa mig!!


Jag är inte lika taggad längre på att skriva snälla titta på min blogg och komentera 

 Jag går gärna in på eran!


Okej lite kul nu!

Igår var jag på min första Cheer träning

Det var SUPER kul!!

Som jag skrev tidigare kan jag ju inte vara med på torsdagsträningarna men jag får vara med åndå!!!!!!!!!!! För att jag är så bra.....NOT! Jag får vara reserv och ska lära mig allas program! Blir nån sjuk eller skadad ska jag hoppa in!!

I LOVE GCO!!!


Älakar er Pusspuss

Av Cornelia Sörenson - 29 augusti 2011 21:41

Jag har kommit efter med mina bilder! Hinner inte med...

Här kommer ialla fall

Bild 13 Några klasskompisar


 Min goa klass...

Jag och Bästa Ida!!

 Roligaste Ida och Marina!!

Av Cornelia Sörenson - 28 augusti 2011 17:34

Tja bloggizzen!!


Hemma igen!

Som jag skrev förut var jag på Try out med cheeren och kom med i ett

tävlingslag som tränar Tisdag   och Torsdag   Det var som jag tänkte...

jag har för mycket att göra för att gå i cheerleading även om jag har försökt

att dra ner på det!! :/ Jag sjunger ju på Torsdagar...

Sen åkte jag direkt till Domkyrkan för Terminsupptakten.

Vi sjöng och gick en tips promenad!!    

Ingen kunde hämta mig så jag fick ta vagnen själv till torget och där träffade jag min granne och jag fick skjuts av henne


pusspuss!!

Av Cornelia Sörenson - 28 augusti 2011 10:11

Heej!!


Om några timmar ska jag och Olivia på en Try out, det betyder att man ska kolla vilken cheerleadinggrupp man passar in i!!!

Jag hoppas att jag kommer i ett tränings lag för jag tror inte att jag hinner med att tävla!!


Här är lite kompisar från min strikers!!  

Jag var topp i GCTroops!!  

  

Det här var lite gamla bilder från GCTropps men jag ska tryouta för

GCO !!!

Av Cornelia Sörenson - 27 augusti 2011 19:57

Tjabba tjena hallå för vi säger så.....!!!


Typ hela dan har jag varit på Operan för jag är med i Göteborgs operans barnkör!! Och vi hade kickoff idag.

Vi åt lunch där.

Jag tog inga kort för jag glömde kameran!!   


För en stund sen prövade jag och mamma lite skivor som var mina och helt plötsligt funkar inte

min bansspelare!!!!    


Tråkigt va!!?? Vet nån vad man ska göra om det händer så?

Jag är jätte ledsen!!!

Jag som inte kan leva utan musik :/ :(


  




Av Cornelia Sörenson - 26 augusti 2011 21:03

  Vi tittade på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter!!!

    Alla goa tjejer i våran klass!!   Bästa Lisa och Ida!!

  Sööta Filippa och Melina!!

Av Cornelia Sörenson - 26 augusti 2011 16:19

Tjeena alla Bästa läsare!!



Imorse var jag på ett statist jobb det gick jätte fort bara för vi var så Bäst......NOT Vi skulle bara gå lite så det var inte speciellt svårt. Men när vi åkte hem stannade vi lite på torget och jag gick upp till bibloteket och där var alla 6or så jag följde med dom och gick resten av dan i skolan!


Nu snart ska jag till Ebbas film kväll!! Hon ska få lite smycken av mig!!!

Det ska bli jättekul, undra vilken film!!!

Lite foton kommer sen för jag ska ta med   !!


P&K!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards