Blondie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cornelia Sörenson - 26 augusti 2011 16:16

heejj!!

Bild nr 12  Mina senaste bilder...

Här kommer dom (från idag).


  När jag , Olivia och Victor var med på en inspelning idag.


     Det fanns fika men Victor och Olivia tyckte jag var pinsam som fikade för mycket!!!  

Jag och Frida idag!!!

Av Cornelia Sörenson - 25 augusti 2011 21:35

Heej


Dagens bild kommer imorn för jag måste gå och lägga mig nu!!

Ska upp extra tidigt imorn!!  



P&K!!


Av Cornelia Sörenson - 25 augusti 2011 21:17

Heej bloggeen!!


Idag hade vi Spanska för första gången i skolan!

Jag kom inte i världens bästa grupp om man säger så.....Men jag ska ialla fall försöka byta till Lisas eller Fridas grupp!!


Efter skolan var jag med Bästa sysslan FRIDA!!!

När jag kom hem sa mamma att en som hette Sophia hade ringt och frågat om JAG kunde få vara med på ett statist jobb imorn!! Äntligen!!!

Om någon i klassen läser min blogg nu på kvällen så säg gärna till Björn att jag är borta imorn!!!!!


Puss puss 

Love you!!!


 


Av Cornelia Sörenson - 24 augusti 2011 17:45

En person du kan berätta allt för!!!
 

 

Mamma!!!!

Av Cornelia Sörenson - 24 augusti 2011 17:16

Hola!!



Hoppas ni alla mår bra!!

Jag har precis varit hos några och sålt jultidningar....En som köpte!!!

Men det går jätte trögt!!  

Nu ska jag in till domkyrkan och sjönga för nu börjar allt igen Pust! :/......Måste blogga lite först

Felix har fått fler statist jobb    men när jag tänker på det kan jag lägg ut några foton    från sist jag var med som statist!!


Jag kan lägg ut lite olika   på andra saker när jag inte har gjort något speciellt!


                Några foton från en film som jag inte får säga vilken det är ännu...





Av Cornelia Sörenson - 23 augusti 2011 19:03

Tja tja!!


Idag hade vi sovmorron till 9.10

Föresten vi har fått en ny lärare istället för Brittmari han heter Björn!!.......ni som vet vem han är måste erkänna att han e BÄST!!!!

Jaja.....efter skolan var jag med Lisa och Frida ååååh...vad kul det var och träffa dom igen! love you

Vi spelade Sims 3 men sen behövde Lisa sticka.

 Nu kom jag precis hem från Frida.....Jag ska plasta in mina böcker en med massa kändisar bl. annat mina älsklingar Robbert Pattison och Lady Gaga!!!  

Jag kan lägga ut bilder på hur den har blivit sen!!

Jag har haft jätte ont i magen nu dom senaste dagarna jag kan inte komma på varför???

Om nån kan komma på varför så skriv gärna  :)


P&K


Har ingen bild från idag så håll till godo med den här!

Det är inte bara jag som är datanörd!!!

 

Av Cornelia Sörenson - 22 augusti 2011 19:41

Heej hej!!

 

Idag hade vi sov morron till 9.....Vi gjorde typ inget första lektionen!

Men andra fick vi ett häfte och vi gick igenom det.

Vi ska börja ha skåp!!

Ebba var där för att hon började 5 på eftermiddan.

När jag kom hem tog jag på mig fiina kläder och jag Olivia, pappa och Victor åt på resturang.

Jag tog bara en bulle för jag hade redan ätit i bamba.

Och gissa vad, jo vi spelade lite golf för det var där på golfresturangen som vi åt.

 

Här kommer en bild från när jag spelar golf

 

  Missa bollen hela tiden typ<3<3!!!!

 



Av Cornelia Sörenson - 22 augusti 2011 18:23

Bild 10!!

En Goding!!


  Lisa är världens snällaste tjej!!  

Medans vi hoppade från staketet trampade Lisa snett och fick TVÅ sprickor i foten!!  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards