Blondie

Alla inlägg under september 2012

Av Cornelia Sörenson - 30 september 2012 21:33

HEJ!! Idag var jag och mamma på bokmässan igen! 

Vi lyssnade på några olika författare och gick runt och kollade.

Jag köpte en Julia, en Kalle Anka & en bok med klotter typ! ;)

     


Sen var jag på cheer och sen dans med Lisa! Det är jätte svårt men vi ska träna någon dag och lära oss! Hehe...


Hejdå! Nu måste jag plugga på Kemi... innan jag ska sova:/


Av Cornelia Sörenson - 29 september 2012 23:53

HEJ! Här kommer en bildbomb som jag fått från karro!

Ska kanske vara med henne på bokmässan imon?


                             


Snygg^^



Av Cornelia Sörenson - 29 september 2012 13:51

Hej! Igår var jag & mamma på Bok mässan! Jag köpte lite tidningar, ett maskara, två bodylotion, en handkräm, ett halsband, två choklad kakor! Vi fick lite annat godis och lite pennor oxå! <3

 


 

Martina Haag!!


 

Malin Berghagen!!

 

'  

GODIS!!


 

letar...


Innan hade jag och karro popskola typ! Är det någon som vill vara med?

Vi tog lite bilder oxå! <3

   

Söt!


 

Fina karro!!

'  

Hehe


 

Ta lite spontana kort...."Karro"


Av Cornelia Sörenson - 26 september 2012 16:20

HEJ!

3 enkla sätt att tjäna pengar på! 

FÖRSTA:   

Sälja GT!!

 

ANDRA:   

 

    

Sälja jultidningar.


TREDJE:  

     

 Skicka in en bild till "se och hör" eller "Hänt extra"

 


Då får du PENGAR!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 24 september 2012 18:51

Hej! Nu orkar jag inte plugga på spanskan så jag passar på att blogga! Jag lyssnar på hög och go musik nu!

Jag är asatrött, vi ska kanske äta pizza!!!!!! GOTTIGT!!!!!!!!!!!!! ^^
Idag var det STUDIEDAG!!!! SOFT, GÖTT, UNDERBART, FANTASTISKT & läxer.

Nu har jag varit på operan! På en sång som vi hade i läxa skulle vi sjunga ett eller 2 ord själva men så var det nästan inga som hade övat så vi sjöng inte klart låten. Jag var först och kunde låten! ^^

Har nu fixat fram en bild på mitt skolkort!    






Haha! Nä, det är inte mitt skolfoto! Skoja! Det där gick du på!!!

Här kommer den....


Var beredd...


Nu, kommer den...nu!



   den är lite liten men...!


Nu MÅSTE jag fortsätta med spanskan! 

Ni får komentera, det är inte förbjudet lixom...   


HEJ DÅÅÅ!  PUSS PÅ ER!

Av Cornelia Sörenson - 23 september 2012 23:10

Helloooo!


Imorn har vi studiedag! UNDERBAART!

Men jag ska nog göra mest läxor och sånt.


Idag har jag haft fullt upp.

Först var jag på Domkyrkan och sjöng på en konsert,

åt jättegod lunch från från Subway i bilen (kycklingmacka, chips och cola),

var på cheeren,

var på dansen med Lisa

och hämtade sen min cykel hos Lisa och cyklade hem.

Har läst klart en bok som vi skulle läsa i skolan "Min pappa är snäll och min mamma är utlänning". Den var skitbra!


Imorn ska jag tipsa om hur man kan tjäna pengar när man är 12 år.  


 


Fina  och goa LISA!!!!!




Av Cornelia Sörenson - 23 september 2012 18:14

     

Freja, River, Victor, Johannes (Rivers kompis), jag och Felix


   


   

 

Av Cornelia Sörenson - 23 september 2012 10:35

Hej! Idag Har jag inte gjort något! Bara slappat!

Men jag har nyligen skaffat Spotify! Det är grymt förrutom reklamen! Men jag har gjort ett låt tips!

 

Dom låtarna är GRYMA!!


Iförrgår var jag på Frejas kalas! Hon fyllde 2 år. Nu är hon jätte söt!


Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards