Blondie

Alla inlägg under juni 2012

Av Cornelia Sörenson - 30 juni 2012 20:23

Jag känner mig bättre idag! Sov från ett på dan igår till klockan 10 imorse. Var vaken en timma vid åtta igår bara. Jag sov alltså 21 timmar med 1 timmes paus. Inte dåligt!

När jag vaknade sa Felix att jag skulle sälja GT som jag hade glömt. Det var okejför det var bara 17 tidningar.

Sen var jag och mamma på en loppis vid Slottskogen och sen åkte vi direkt och tittade när Victor spelde fotboll. Det blev 3-2 till de andra.   

Pappa hade köpt ett vitt linne på Abercrombie till mig och en tidning. Bild kommer kanske.


Nu ska jag läsa lite om Stockholm för vi ska åka dit på måndan bestämde vi alldeles nyss!   


Av Cornelia Sörenson - 29 juni 2012 19:45

Idag har det hänt absolut noll!

Jag var med mamma och handlade på förmiddan, vi köpte bullar som vi fikade när vi kom hem.

Sen hade jag jätteont i huvudet. Vi skulle åkt till Hönö egentligen till mina kusiner men jag la mig när klockan var ett och när mamma väckte mig för att vi skulle åka orkade jag inte för det bara dönade runt i mitt huvud. Sen vaknade jag halv 8.

Nu kommer pappa snart hem från USA! Han har nog inte hunnit köpa några presenter den här gången tror jag!


Nu måste jag vila lite till!



Foton från igår:


 

Islängd...

 

Men sen va de kul!

     




Av Cornelia Sörenson - 28 juni 2012 20:48


 

             


  


   

Snacks till inspelningen!!!


    


NU KOMMER LÅÅTEN!!!
  gött!!! man ser inte hur jag ser ut men man hör!!!

Av Cornelia Sörenson - 28 juni 2012 19:31

Göttigt väder asså!!   

Var ute med båten idag! ;) Så himla gött väder!! Vi kunde inte stanna ute så länge för Victor och Hampus skulle ha fotbollsträning!! Men vi hann iallafall bada och äta lunch och fika!!!

På förmiddan var jag och spelade in låten med rockskolan "I ´m on my way" !! Den blev JÄTTE BRA!!!! Men det är ju en rocklåt så det är ju inte riktigt min grej...


IGÅR så hade jag en spakväll här! Lisa, Ida & Frida kom hem tll mig!! Vi köpte ett fotbad på eftermiddan, det är skit göttigt!!!

Vi kollade oxå på "En gång i Phuket" DEN ÄGDE!! Man blev jätte sugen att åka dit!!! <3 


Nu ska jag gå ner och fiika!!!!!


Av Cornelia Sörenson - 26 juni 2012 23:27

...himlen är blå, vad det är skönt att leva då!


Rockskola, Sophie & FOTBOLL!!!! Erkänn skön dag! Sophies kusiner var också hemma hos henne...En var 26 år och en var 16 år! Dom var jätte roliga!!! <3 :D Det var jätte gött väder så vi var typ ute HELA tiden!! Sophie skulle kolla på en film med hennes kusiner så jag stack och kollade när Victor spelade fotboll! DOM VANN!!! Victor släppte inte in en enda måååll!!!!!!

Dom vann med 1-0.

Dagens foto:





 

Haha

   

Bästa vänner!!!

       

Av Cornelia Sörenson - 26 juni 2012 09:27

Nu ska jag snart åka till en rockskola som jag går i den här veckan. Jag började igår och det var skitroligt. Vi gör en egen låt som vi ska spela in.

Igår regnade det ju nästan hela dan  som alla nog märkte. Men på kvällen var jag och mamma på Lotta på Liseberg. Först tänkte vi inte åka in för att vi inte orkade, sen skulle Karro och hennes mamma dit så vi åkte in ändå.

Det var jätteroligt! Jag tror att vi syntes väldigt mycket. Vi ska kolla SVT play sen. Det var först fint väder men sen ÖSregnade det sen blev det fint igen!


Dom idolerna som var där var:

Thomas di leva  3/5  (han borde ha en fyra för att han är så snäll)

Lisa Miskovski  4/5

Lill Babs  3/5 (för att jag gillar hennes mörka röst)

Rasmus Seebach  4/5


BYEBYE!!!


 

Yea Lotta på Liseberg!!!

Ballonger

   

Lisa Miskovski

 


 

Lill Babs

 

Rasmus Seebach

Av Cornelia Sörenson - 24 juni 2012 20:02

Idag har jag inte gjort nästan nåt.

Det har regnat hela dan och bara varit helt pissigt!

Vi var inne i stan och åt på Jensen´s Böfhus. JÄTTEGOTT!!! Mamma tappade bort sin kamera på restauranten men jag hittade den igen.

Jag borde få hittelön!!!    

Sen när vi kom hem åkte pappa till USA igen!


PUSS!!!!


  

Sociala brorsor....

   

Veckans scorp...



Av Cornelia Sörenson - 23 juni 2012 21:43

Igår så var vi på Hönö! Jag var med på "scenen" och sjöng dom där låtarna som man brukar sjunga på midsommar! Det var lite skoj! När det var slut med dansadet kring stången så stack vi hem till Alfred! Vi grillade kött, det var SUPER GOTT!!! Lite senare gick vi ut med hans hund Emma!

Vid elva så stack vi till Linn & Emilia! Det var massa olika som sjöng och vi sjöng allsång och sånt! Jag sjöng price tag, fick låna en gitarr där!! Det var jätte kul! Vi kom hem kl. halv 3 typ!!


KRAM!!!! HEJDÅ!!!


             

Små grodorna...

   

       



 

Haha! Alfred sjunger!!


   

 


Mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards