Blondie

Alla inlägg under april 2012

Av Cornelia Sörenson - 29 april 2012 21:26

Sista föreställningen på Operan idag. Vill ha fler föreställningar!!!!

Felix försov sig imorse och vaknade klockan 10, Så jag fick som vanligt gå med ut och sälja GT!


Igår var Olivias kompis Tessie här. Olivia gjorde rosa slingor på henne. Dom gjorde en ljus slinga på mig. Jag ville oxå ha rosa men jag fick inte det för mamma.  Tessie ska slinga håret blått med!! Coolt! Det finns några bilder på Olivias mobil, men hon är inte hemma så ni får kolla lite senare idag eller imorn!!


KRAM & PUSS!!


 

Man måste lägga slingorna i folie!!!!!!

   

Här är jag med min blonda slinga och Tessie med sina roosa! wooooooow!  



 


Av Cornelia Sörenson - 28 april 2012 11:47

Snart ska jag in till Operan igen!!!


Idag fick jag äntligen min sov morgon som jag har väntat på...

Igår hade vi fredags myys. Vi tittade på Minuten (jag såg mig själv igen)   och  på en film som hette Billy Elliot.

Ioan och Dylan (mina brorsors kompisar) var här på kvällen och Dylan sov över.


Snart ska nog Felix på dansuppvisning. Jag och Lisa skulle egentligen varit med men ingen av oss kunde ju...


   


BÄSTA MALIN!!!!!


Av Cornelia Sörenson - 27 april 2012 17:50

Hur skönt som helst...nu är det lov igen!!!

Har som sagt va haft föreställning på Operan idag! Gick så där för mig!!!

Men det bästa av allt...Jag har fixat praoplats! Jag ringde till Engelska skolan imorse och frågade om jag fick vara på nursery och dom sa kanske...Jag var tvungen att prata engelska när jag ringde. Sen ringde dom och sa att jag fick vara där!   Jag blev så glad! Då får jag träffa Sophie och mina gamla klasskompisar och mina gamla fröknar som jag nästan har glömt av!!!

Jag längtar!!!!


Kramar till alla er som läser min BLOGG!!!! 


Mina kompisar från The English School:

Tom som jag tror bor i Norge nu...

 

Algot som jag tror bor i England...

  

Tilda som jag vet bor i Sverige och går på engelsja skolan...

 

Scout som jag kanske träffar nästa vecka...


Bästa Sophie...

   


WOW!!!!

BYEBYE!!!

    

Av Cornelia Sörenson - 26 april 2012 17:01

Jag ska praoa nästa vecka i 2 dar och vet inte var jag ska vara!!!! Jag har ringt runt till massa olika ställen men ingen vill ta emot mig!    Måste lämna in papperen till Björn imorn!


Har varit och spelat gitarr för en stund sen och nu ska jag snart åka till Domkyrkan. Först ska jag stanna på torget och gå till lite olika affärer och fråga efter prao plats.


Imorn ska vi ha föreställning på Operan igen med Tjolahopp Tjolahej!!!!  Det är en skolföreställning på dan. alltså ska jag vara ledig från skolan imorn igen... På lördag och söndag är det våra sista föreställningar!

 Kom gärna och titta!!!!   


     

Hilma, Emanuel och så jag...




  

Av Cornelia Sörenson - 25 april 2012 18:44

Överskriften säger allt! Idag var jag på Fritids klubben, ringde efter prao, nördade mobilen och spanska glosor!


Här kommer lite pinsamheter.....


PINSAMT!  

Av Cornelia Sörenson - 24 april 2012 21:38

Hejsan! Victor är i Malmö på en brandmans utbildning! COOOOOOOLT! 


Woow!! Coolt!!


Idag var jag på cheeren om ni undra! KUL? JO faktiskt, men inte något speciellt! 

Fick ett nagelack, ett par svarta tights, en randig tröja och ett läppglans som mamma handlat när hon var på Allum under tiden jag cheerade!!! Jätte fina grejer! 

 roligt!   




Mamma har blivit en nörd i Rumble! Hon spelar det 24 7!! KUL! Hon älskar det, det e typ som en drog eller nåt! 

Hon spelar mot mig, Olivia, Hampus, Victor, Felix, Elisabeth och några random! 


Jag vet att det e tråkigt att läsa bloggar med mycket text och inga bilder, jag tycker själv det! Så jag ska göra ganska korta inlägg med fler bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!

BYE BYE!! 

Av Cornelia Sörenson - 23 april 2012 18:39

Hallllooo!! Gött att inte ha många läxor, bara spanska och ingen aktivitet idag!!!!!! Gött mos!

Jag var hos Ida, lisa och micaela var oxå där. Vi kom på början på en låt!!! KUL!!

När micaela stack hem gjorde vi cocosbollar!!! GOTT!!
Här kommer två bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    


 

sötaste ida och Lisa...

MMmmmmmmmm......GODA!!     

Av Cornelia Sörenson - 22 april 2012 20:59

TRÅKIGT!!!!!   Inte jag eller lisa kan vara med på uppvisningen på dansen!!!! 

Var på dansen idag, vi låsades att det var uppvisning nu!! Inga kom eller så men ändå!!


Sålde GT och jag tjärnade 188:- Felix kom ut och hjälpte mig senare och fick MER!!!!!!! KONSTIGT!!!!!

Men skit samma.

Idag har Johan (min morbror) varit här. Vi har fikat och så...


Imorn ska jag fixa bilder på fuji direct, 50st. GRATIS bara portot som kostar!! GRYMT!!


Här kommer en fin bild på mig och Lisa!!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE YOU!!  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards