Blondie

Alla inlägg under februari 2012

Av Cornelia Sörenson - 29 februari 2012 21:00

HEEEJ!! 

Kolla in den här proffsiga bloggen som min kompis Lisa har!!!!

Lisa skriver en blogg om Selena Gomez, och den är jätte braaaaaaaa!!

Annars är Lisa min super goa och snälla klasskompis  

Vi har kännt varandra i snart fem år.

Klicka på bilden för att komma till denna grymma bloggen!!!! 






PUSS!! 

Av Cornelia Sörenson - 29 februari 2012 20:27

Idag var jag på Cheeren, Cubs nybörjar laget! Jag fick vara bas när vi byggde. (När man står på marken och håller upp toppen, den som står där uppe) Det var väldigt kul!

Igår på cheeren fick jag veta att jag kommer att få göra en stretch i ett bygg! Då blev jag SKIT glad!

Det kommer en bild på min strech nu!!


Nu ska vi äta crepes med kräftstuvning och pannkakor och kolla på Sverige V.S Kroatien. MYYYSIGT!!


Haha, tränade ganska mkt!     

Av Cornelia Sörenson - 28 februari 2012 15:32

Har tränat hela eftermiddan på att dra en stretch och snart kan jag det. 

Är ju tillbaka i tävlingslaget Jags, i alla fall tills dom hittar nån ny som kan träna både tisdagar och torsdagar.

Idag måste jag ta mig själv till träningen i Bergsjön, men sen hämtar nog nån mig där.


Igår ringde Karro och sa att jag, Malin och Karro var med i Hänt Extra på en bild. Jag skickade in den för länge sen och nu vi får 250 kr för att bilden kom in. Karro och Malin: vad ska vi göra för pengarna, bio? fika? shoppa? filmkväll med massa godis, spakväll? eller bara dela på pengarna (83 kr var).


Måste iväg!

Kram alla goa vänner!


   

Av Cornelia Sörenson - 27 februari 2012 21:32

Va kul att det är så många som läser min blogg!!! (Många för mig i alla fall...).

Ja, ni vet ju att jag har varit på en plåtning idag för Bliss, och inte Funky Kidz som jag skrev tidigare. Bliss är en dansskola för såna mellan 9-15 år. Jag fick representera disco.

http://www.blissdance.se/ 


Det var den roligaste plåtning jag ever har gjort. Det var BÄST! Jag hade coola kläder, jag var coolt stylad och det var sjukt kul!!!! Dessutom hade fotografen med sig sin lilla söta hund som hette Pixel. Och jag fick alla superfräcka kläder som jag hade haft när jag plåtades. Alltså jag blev bara såååå glad. Det var ett par höga silvriga Nike skor, en svart SOC sport top, ett par Nike svarta gympabyxor och en guldig paljett top.

Kolla på stylistens blogg, hon ÄGDE! http://theresenorlen.blogspot.com/


GOD NATT ALLA BÄSTA LÄSARE!!


 

Här ser ni Pixel och mina kläder som jag fick!!!!

Av Cornelia Sörenson - 27 februari 2012 15:38

Nu är jag hemma från plåtningen, med Funky Kids!
Here come some pictures!!!!!!!  
Bloggar mer sen!
   
Här är Therese som smikade mig, hon är grym! Klicka på bilden för att komma till hennes sminkblogg!!!!!
 
           
Vi hann med en lunch på World of golf där Felix praoar i två veckor.  
   

Av Cornelia Sörenson - 26 februari 2012 21:31

Sålde GT i morse och tjänade 300:- som jag ska spara till en undervattenskamera.

Jag stack hem till Lisa sen och vi skulle spela in våran låt, men det funkade inte. :(  Så istället bakade vi choklad bollar! Mmmm.... vad gott det var!

Sen åkte vi till dansen, mamma skulle ta med sig mina kläder och mina skor, men hon glömde det så jag fick dansa i jeans! 


Imorn ska jag inte till skolan för jag ska vara med och plåtas för Funky Kidz! Skit kul asså! Jag har varit med där en gång tidigare, det var jätte kul då så jag gissar att det blir lika kul nu!


Kollade ni på Melodifestivalen igår?? Det gjorde iaf jag och Danny var GRYM! Så himla fräck dans asså! Bara lite likt Step Up!


PS! Måste gå och lägga mig nu, ska ha min skönhets sömn!


 



Mmmm...Jag delar med mig av det goda till er!  


Av Cornelia Sörenson - 25 februari 2012 21:55

               

Av Cornelia Sörenson - 25 februari 2012 19:45

Sitter i bilen och har varit hemma hos River för han fyller år imorn! Bilder kommer.Dom var inte hos oss när jag fyllde år så jag fick mina presenter idag. Jag fick en röd halsduk, en Glitter tidning, två armband(JÄTTE FRÄCKA) och hundra kronor. Tack! 


och här kommer bilderna...


Så här såg jag ut idag!!!

Klänning H&M

Leggings Åhlens 

Smink Make up Store


We were here...


   

Ja må han leva...

 

MYYYS!!!


Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards