Blondie

Alla inlägg under februari 2012

Av Cornelia Sörenson - 12 februari 2012 14:39

Here kommer bilderna!


 

Här sjönger jag och Micaela innan på en scen!!! Det var gööör kul... 

   

 Micaela och Lisa...... 

 

......Och JAG och IDA!

Den fiina publiken!!! 

 

Scenen bakom mig!!

 

Alla artisterna, hoppades att David, han i det högra hörnet skulle vinna!

Av Cornelia Sörenson - 12 februari 2012 09:26

Heeeej!!!Igår var jag på genrepet på melodifestivalen!!! Det var jätte kul.Jag var med Ida, Lisa, Lisa och Micaela. Bilder kommer...Jag tyckte att David Lindgren var BÄST, och det tyckte ju hela svenska folket med....Man fick massa godis och mini chips påsar där som vi packade våra väskor och fickor fulla med...Efteråt hängde Lisa med mig hem, vi smyckade våra hörlurar med pärlor, bilder kommer...På kvällen kollade vi som alla andra på melodifestivalen, bild kommer inte...Nu sitter jag i bilen på väg till kören, ska sjönga på en högmässa i Domkyrkan inte det allra roligaste. Speciellt inte när jag hostar för fullt hela tiden.Är framme nu!P&K

Av Cornelia Sörenson - 11 februari 2012 21:41

HEEEEEEJ!!!
Såg på TV att det var reklam på MINUTEN! Woho!!! ...............Och jag var med!!!! Man hörde oxå Olivias röst!"Ta det lungt, ta det lungt, ta det lungt"!!!!!

Här kommer en länk till det!  http://svtplay.se/v/2704280/minuten/trailer_minuten_2012


Hahahaha, så himla kul asså!

Av Cornelia Sörenson - 10 februari 2012 22:56

 

Av Cornelia Sörenson - 10 februari 2012 22:36

Heej

Fredagsmys med famljen...

Vi, eller rättare sagt de andra har ätit en skaldjurssoppa, (se bild nedan) själv åt jag en yogurt och lite rostat bröd.

Nu tittar vi på Gaygalan...

jag känner mig lite bättre och är säkert bra imorn!!!


Myysigt!!!



   

Mmmmmm..vad gott!

Av Cornelia Sörenson - 10 februari 2012 16:00

Hej!

Var hemma idag med. I skolan gjorde dom nationella prov i svenska, hoppas jag får göra omprov på det.

På morronen gjorde Victor brunch för mig, Stekt egg, pyttipanna, stekt macka och en mini yogurt till mig och honom. Victor är BÄST

Åt bara 3 mini yogurtar och en bulle igår, så det var på tiden att jag åt något idag.

NU ÄR DET LOOOV!!!!!! Jag ska göra en lista på vad jag vill göra på lovet.


MÅSTE bli frisk tills imorn för vi ska ju gå och kolla på melodifestivalens genrep. Lisas mamma ska köra oss dit.

Vi ska ha med oss godis eller köpa godis där. ÅÅÅ jag längtar!!!


Heej dåå!!

P&K


   

Victor och jag för länge sen...



Av Cornelia Sörenson - 9 februari 2012 12:01

Hej!

Igår hade vi natonella prov, Det gick sådär bra. Men jag var sjukt sjuk och jag såg knappt texten jag läste så när jag hade gjort provet så behövde jag gå hem för jag var så trött, hade ont i magen och i hudvudet.

Jag låg i sängen hela dan i går. Jag kände mig ganska sjuk imorse oxå så jag stannade hemma idag med.

Idag ska jag vara uppe lite mer och jag och Victor ska kanske ut och gå.

Hela mitt huvud snurrar så jag måste gå och lägga mig nu!

Hej då!

Sjuka kramar!


 

Av Cornelia Sörenson - 7 februari 2012 18:52

Heeeej!  


LEEDIG eftermiddag utan några aktiviteter!

Micaela och Ida var här idag efter skolan! Vi spelade Cluedo och kollade på filmen Kyss mig, den var jätte bra!! 


Idag hade vi prov i Spanska och Fysik, det gick riktigt bra tycker jag! Men jag vet inte, det tycker jag ju alltid! Jag skriver resultatet när jag får tillbaka proven! 

Imorn ska vi ha nationella prov i svenska. Jag tror att det blir ganska lätt. Vi har fått hem lite papper på vad vi ska träna på, jag ska träna på det snart. Man får ha med sig bulle, dricka och frukt om man vill.


Nästa vecka är det looov!!!!

Det ska bli jätte kul! Vi ska kanske till Ullared. Jag ska mest vara med kompisar då.

Min lista på vad jag vill göra under lovet kommer...



Jag vet att det är roligare att se en blogg med bilder och därför ska ni få lite gamla bilder!!

 

Hahaha, söta Sophie!!

 

Detta var på Irland när Olivia var där med seglargymnasiet och vi hälsade på!

 

Hahahahhaha!!!! Snyggast EVER! Vi skulle vara monster och skrämma dom andra när vi plockade blåbär!!

 

Hihihhi Ja, när jag var liten.

 

SMILE! Ser ni Hampus min!

 VÄRLDENS BÄSTA !!!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards