Blondie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cornelia Sörenson - 31 oktober 2011 10:31

Tjeenaa bloggeeen!!!!!Jag ska till Svenska mässan nu.Vi mötte Victor på vägen och han ville övningsköra, så just nu känner man sig inte direkt säker!Micaela skulle hängt med men hon var sjuk och kunde inte.Bye bye see you later allegatur!!!

Av Cornelia Sörenson - 31 oktober 2011 09:58

                                  

   

Av Cornelia Sörenson - 30 oktober 2011 22:01

Tjingeling!


Min helg har varit typ bäst. Jag har varit med kompisar och haft roligt hela tiden!!!!!!

Nu får ni höra om min roliga helg! :D


På lördan vaknade jag och jag skulle hjälpa Felix att sälja 60 GT. Nu MÅSTE han vinna en I Phone!!! Jag fick ialla fall 250kr.

Efter det sa mamma att Sophie hade ringt. När Sophie kom så kom Vicki också.

Vi spelade Alfapet och ingen vann för vi hann inte spela klart :p. Sen skar vi ut våran pumpa och jag vet nu att pumpa är gott.  Den blev jätte sööt!!

På kvällen hade vi släkt kalas för Felix.   Vi har inte hunnit ha det tidigare. Det var ett jättekul kalas. Sophie stannade kvar på kalaset och hon sov över hos mig.   


Sen på morronen så vaknade jag och Sophie lite extra tidigt för att vi ville sälja G.T Vi tjänade 50kr var.

Lisa hade ringt mig när vi sålde så jag ringde henne när vi kom hem. Först var jag på dans och sen var jag och Lisa på bio och titta på "Svensson Svensson". Den var jätte bra.

Efter filmen så åkte vi hem till mig!!

Sen följde vi henne hem och på kvällen åt vi pizza. 

Den var INTE särskilt god så jag tog en clementin istället!


Imoron ska jag vara på svenska mässan så jag måste fixa med det nu!


Pyyyyyzzzz!!!! :D :*


PS! Ska försöka få in lite foton imorn!

Av Cornelia Sörenson - 28 oktober 2011 21:54

Haallooouu! 

-Hur e det?

-Jo men det e bra, det e ju FREDAG!


Idag har jag varit på Allum! <3

Jag har varit där och kollat på lite grejjor eftersom jag ska fotograferas på måndag för Allum katalogen.

Jag får inte skriva hur det ska vara men det kommer ni ju kanske se sen när den kommer ut i December!


Idag har alla kandidater för Ungdoms fullmekdicke presenterat sig. Felix ska vara en av dom! <3 :D

Rösta på honom, han ÄGDE!!, Jag menar det!

Han sa, frukt i skolan, glass innnan loven, färre håltimmor och istället kortare dagar, busskort även på lov  och helgen, Bättre bamba mat och ta några ämnen i taget och köra dom intensivt!

Bra saker va!?!?


Nu uppdaterar jag min lista över vad jag vill göra på lovet.



  • Bio
  • Ullared 
  • Vara med Malin? Karro? Sophie? Victoria? Lisa? Frida?
  • Vara på Allum och bli fotad (inplanerat)
  • Vara på Svenska mässsan och snacka om REBUS (inplanerat)
  • Gå på resturang
  • Bada i nåt bad hus
  • Ha gäster hemma (inplanerat)
  • Ha ett läskigt halloweenparty
  • Spa kväll hos Martina (inplanerat)
Lite mer ialla fall, men inte mycket, det var tur annars skulle jag absolut inte hunnit! hihihi
Nattinatti.....Somnar snart så måste hinna spara så jag inte vaknar och har skrivit något jätte konstigt!
Av Cornelia Sörenson - 27 oktober 2011 13:24

Tjenixen bloggen!


Imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet och var alldeles varm!

Men nu känner jag mig piggare.

Det var så himla gött att lägga sig i sängen igen och bara somna om.

Jag har det så gött här hemma nu. Jag och mamma har precis fikat riskakor med ost och magnum glass.........Mmmmm



Jag sitter och försöker nöta in den här låten, Hitchin´ a ride med Green day!

Men det går inte jätte bra! Jag kan typ bara ett ord, SHIT!

Kommer nog till skolan imorn!!!



Hasta Luego ska jobba lite med spanska nu!

ADIOS!!!



Hittade några roliga bilder från våran gamla dator som jag nu bloggar från för våra nya är sönder!

    

PINSAMT!!! Thithithihihi

                                                                                      

Här e Jag och Goa Fanny! :D                                  Här e jag och Sööta Lisa!! <3 :D

Av Cornelia Sörenson - 26 oktober 2011 16:17

Heej!


Detta kommer att bli ett jätte kort innlägg men det blir ett ialla fall ett inlägg!

Jag ska snart sticka till min rock grupp!

Det är jätte kul, jag ska sjunga Green day- Hitchin a ride.

en väldigt fräck låt!


Jag fortsätter blogga ikväll!!



Puuuuusss!


PS Hade post ida för en gång skull!!! 350 :- från ett statistjobb.

Nån som har ett förslag på va jag ska köpa????


Av Cornelia Sörenson - 24 oktober 2011 21:20

Heej!


Jag har fått tillbax mina klassfoton nu så jag lägger upp dom!


 

Min mkt goa klass!!


MOI!!! ^^

Någon som vill byta kort med mig?!!  :D

Av Cornelia Sörenson - 24 oktober 2011 20:18

Tjenixen.

Tog lite "semester" från mitt skrivande i helgen men nu e jag tillbax!


Idag kan man säga att jag har sjunging hela dan!

Först var jag på lucia träning i skolan och sen var jag på Operan och sjöng i kören.


Bara en vecka kvar!!!!!

Och ni alla vet säkert vad jag menarl! LOV!!!!  NOVEMBERLOV!!! I´m Loven it!

Jag har en lång lista på vad jag VILL göra!


  • Bio
  • Ullared 
  • Vara med Malin? Karro? Sophie? Victoria?
  • Vara på Allum och bli fotad (inplanerat)
  • Vara på Svenska mässsan och snacka om REBUS (inplanerat)
  • Gå på resturang
  • Bada i nåt bad hus
  • Ha gäster hemma (inplanerat)
  • Ha ett läskigt halloweenparty
Ja, det e det JAG vill göra men jag kommer nog inte hinna med allt!  
 
Pusspuss!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards