Blondie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cornelia Sörenson - 11 oktober 2011 21:08

Tjingeling!!!


Felix fyller år idag, han har inte fått den där presenten än men han ska få den i helgen.


Jag har varit på cheeren idag och vi ska typ slänga oss ner på marken, det låter säkert jätte konstigt men det är jätte coolt!!!

Vi har börjat att köra till musik och det e jätte kul!

Här kommer några jätte söta bilder på Felix som jag  hittade på våran dator.



                     

Av Cornelia Sörenson - 10 oktober 2011 21:40

Och en till helt vanlig Måndag i mitt roliga liv


Imorn  fyller Felix år, han kommer nog inte att titta på min blogg så jag kan säga vad han kommer att få..... en.......säg inget, lova!!!!!!!! En guinness rekordbok 2012! Kul va!?

Av mamma ska han få ett mini pingisbord och en backup till sin dator och många fler saker!!

Måste gå och lägga mig för vi ska upp tidigt och sjunga för honom imorn  


Nattinatti...



 Gullig brorsa!!!

Av Cornelia Sörenson - 9 oktober 2011 20:51

Tjaballo!!


På morronen idag så hängde jag med Felix och sålde GT, vi bråkade lite om att jag var tvungen att ha hjälm men jag brydde mig inte och sket i det.

 Sen efter ett tag skulle felix sticka på konfirmation och jag fortsatte.

 Jag hade mammas cyckel och ingen hjälm och då, då hände det. Jag tappade ballansen och ramlade och slog i huvudet!!!   

Jag sa till en kille och jag fick komma hem till honom och jag ringde mamma,

han trodde att jag behövde gå till nån läkare eller sjukhus men eftersom jag inte orkade det, kände mig lite bättre och ville gärna gå till dansen så gjorde jag det.

Efter dansen så var Felix också hemma och vi stack ner och sålde klart resten av tidningarna.

Sen stack jag, Malin, mamma och Felix tjej Victoria till Liseberg. Felix var på dans men kom in lite senare.

Victoria var jätte gullig!! Felix fyller år snart och hon gav honom en jätte snygg skjorta.

Vi fick några biljetter av en kille så mamma fick också åka!

Vi hade skit skojj tills det började regna.   Då när man åkte balder så kändes regnet som hagel!!


Malin hade så tur med att atmosvear inte var uppet annars skulle hon vara tvungen att åka den.


Här kommer lite bilder från idag

  Här är tre goingar.   Nu ska vi precis åka upp skjutet.......Läskigt......nej, hahaha.    Nu har vi landat, houh......det gick bra, jag dog inte.   Här åker vi spinrock, den här tycker jag faktiskt är lite läskig, men bara LITE.   Det är jag som har jätte raka ben (det ser ut som om jag har jätte långa ben!!)  

Vi åt på burgerking.......Mmmm......

Av Cornelia Sörenson - 8 oktober 2011 21:33

   Heej!


Usch.....jag har inte bloggat på länge nu.   

Jag har haft fullt upp hela tiden.  Idag har jag varit hos Freja på ett 1-års kalas, igår fyllde mamma år och vi hade kalas, men vi ska ha ett till större kalas för mamma nästa vecka när Felix också har fyllt år. Jag har varit på kören och där fick vi lite fredagsmys med varma mackor.  


Imorn kommer malin hit. Vi ska gå till liseberg eller på bio. Vet inte vad jag helst vill. Men det är sista dan på liseberg så det blir kanske det ialla fall.


På kalaset idag träffade jag min morbrors nya tjej Beata som kommer från polen. Hon var inte blyg och verkade jättesnäll.



Lite bilder från kalaset idag!


Gulliga lilla freja


  

Vi spelade Cod. Jag och River vann!!! yeaaah vi är grymma!


  Ja må hon leva...


  Den här dockan som hette Olivia fick Freja av oss. Hon fick lite andra saker också.


     




Nu ska jag gå ner och titta på film med Victor o Hampus o deras kompisar och vi ska äta godis!!!

Pusspuss






 






Av Cornelia Sörenson - 6 oktober 2011 16:08

Haallou!!


Ajaj....jag glömde gitarren idag, Marcus min lärare ringde och frågade var jag var. :(

 Idag är det ingen kör och därför ska jag istället gå på cheerleadingen. Det tycker jag var jätte bra!!

Yeah......Frida vill vara med i min jätte roliga kör!!  KUL!! Nån mer som vill va me?


Förresten en kul sak jag är kompis me André Zuniga Asplund på Idol!!!! Han gillade min komentar     


 

  Gammalt kort på Charlotte Perelli och mig.

Av Cornelia Sörenson - 5 oktober 2011 21:30

Heej!!


Idag när vi skulle ha gympa så fick vi inte det. :(

Vi skulle tydligen titta på en film istället, om allemansrätten. :/

Det var liksom inte det roligaste jag har varit med om om man säger så!

Men det är ganska kul att vi ska göra en egen film!! Vi ska göra massa små snuttar, och jag ska vara en fjortizz...Det kommer att bli jätte kul!


Idag var jag hos Frida, vi spelade Moviestar Planet.

Frida hjälpte mig att starta en ny, och jag är på level 1 och Frida är på level 6!!!

Hon är grym!! Det är ett jätte roligt spel, jag LOVAR!!


Idag har jag varit på en jätte rolig kör. Det var första gången, vi sjung bl. a. What are words, Popular och massa andra roliga/bra låtar. Vill nån annan börja? Det är på onsdagar 17.30-19.30 på 1200 kvadrat vid Torget.


Pusspuss alla goa!


P.S Fingret gör inte lika ont längre, jag ska gå till skolsyster imorn, hon var inte där idag.


           L 


Hihihi....lite fjortis/rolig bilder som jag tog när jag ville ha lite kul.<3 :D :*

Av Cornelia Sörenson - 4 oktober 2011 19:46

Hej hejjAajjj!!!! Jag har stukat ( tror jag) Lill fingret!Det vääärker så himla mycket asså.....det var så att jag skulle göra en sak i programmet och så hände det. Jag ska gå till skolsyster imorn och fråga vad det är.Hoppas att jag får bandage. :D ^^Måste gå hem och kolla om jag har nån läxa annars ska jag titta på Top Model.Sen ska jag fråga Olivia om hon kan hjälpa mig med att lägga upp ett roligt bildspelom bullar eftersom det är kanelbullens dag idag.P&K ^^ :*P&K :*

Av Cornelia Sörenson - 4 oktober 2011 16:58

Hallloouu!!!!Nu är jag på väg till cheeren.<3 Jag och mamma skulle egentligen ha stuckit till Allum för att shoppa innan, men vi hann inte. :D Victor var så sen så vi behövde vänta på honom medans han åt och sen köra honom till hans fotbollsträning och därför hann vi inte:( Vi skulle ha köpt en Converseväska, en top och ett linne från BikBok). Jag längtar sjukt mycket.Idag är det ju kanelbullens dag, så vi har givetvis ätit kanel bulle som Hampus och Felix hade köpt<3 Nu är vi framme! Hej svejs!^^Pyysss!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards