Blondie

Alla inlägg under mars 2012

Av Cornelia Sörenson - 31 mars 2012 22:02

Imorse var jag, Olivia och mamma på GPs loppis! Det var jätte mysigt och jag hittade två par Converse som kostade 50 kr tillsammans!!! Ett riktigt kap!!!När vi var där ringde Lisa W och sa att hon, Lisa H och Ida skulle gå och bowla och frågade om jag ville hänga med!Klart jag ville!!! Vi skulle ses halv två vid busshållplatsen. Vi stannade och tittade på en lägenhet som Olivia ville köpa, men det var pytteliten! Sen var vi på MCDonals och åt där! Jag tog en Happy Meal Träffade de andra och vi tog bussen til Vallhalla och bowling hallen. Det var jätte kul!! Första gången kom jag sist, andra tvåa och tillsammans båda gångerna kom jag trea! Bilder kommer! Efter följe Lisa med mej hem, vi spelade Buzz, det med frågor. Det var jätte kul!Nu ska jag gå och lägga mig! Imorn är det 1 APRIL!!! Jag vet två som jag ska lura!! Pusspuss, hoppas oxå att ni kommer lura jätte många!!!!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 29 mars 2012 22:25

Sitter och kollar på film. Jag, Olivia och mamma har haft en tjejkväll. Jag fick reda på det när de hämtade mig på cheeren. Vi har ätit indisk mat och som sagt var tittat på film. MYSIGT!!!!! Men nu har nästan alla de andra oxå kommit hem.Fredag imorn!!!! YEAAA!!!

Av Cornelia Sörenson - 28 mars 2012 22:36

Direkt efter skolan tog jag bussen till Domkyrkan. Vi övade hela eftermiddan med en afrikans barnkör. Dom var från Uganda. Det var skitfräckt med alla deras danser.

På kvällen hade vi konsert med dom.   Dom dansade, spelade och sjöng väldigt svängigt!!!!!

Imorn har vi nationella prov i matte. Man får ta med sig godis men det får inte jag för mamma för hon tycker inte att jag ska äta godis mitt i veckan.    Asså jag tycker att det är så orättvist!!!!


Nu ska jag soooova!!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 27 mars 2012 15:23

Tisdag...jag vet...det var länge sen jag bloggade nu! 


Och nu ska jag snart iväg igen. Hilma i kören hennes mamma ska hämta mig alldeles strax och vi ska in till Operan och träna tillsammans med Emanuel.   

Sen ska jag åka direkt till cheeren. Vet inte om jag måste åka själv eller om nån kan köra mig...I alla fall ska vi ha en lugn träning tror jag!

I kväll ska jag se på Top Model!!!


Igår var oxå en sån här dag, vanlig träning på kören och sen åkte jag direkt till Lisa för att vi skulle spela in våran låt som vi ska skicka in. Vi har ju gjort det en gång tidigare men då blev det nåt fel. Men det blev något konstigt nu med! HOPPAS att det går att fixa och att vi går vidare!!! När jag kom hem behövde jag göra teknik läxan som var att rensa avloppet i handfatet. BLÄ...Det var nästan lika ÄCKLIGT som när jag rensade avloppet i duschen.

Igår på skolan var det författarbesök, Peter Gizzy som har skrivit Bellmanböckerna var i våran klass. Han var JÄTTErolig!


Sista och viktigaste händelsen förra veckan:

Vi tog GULD på DM!!!!!! Heja JAGS!!!!! I slutet på maj ska vi vara med på RM!!!!  


Några bilder:


                           


                

Av Cornelia Sörenson - 24 mars 2012 21:24

Idag hade vi en sjukt soft cheerdag! Vi satte upp håret med massa hårspray och hårgelé!! Vi kollade på några cheer filmer för att bli inspererade och peppede!! JAG LÄNGTAR TILLS IMORN!!!!

Vi ska gå upp klockan 5 så jag måste gå och lägga mig jätte tidigt speciellt för att det ändras till sommar tid så det åker bort en timma!! 


Här kommer lite INSPIRATIONS bilder till sommaren! (Mina egna kläder)



                      INSPIRATION!!!!!!


   

Här fixar dom håret!!

                                                   Så här blev jag!!

       

Jag smörjde in ena benet med Olivias kastanje olja men tog bort den för jag var rädd att få en allergi chock. 

Ser ni nån skillnad?

Av Cornelia Sörenson - 24 mars 2012 12:58

Nu är jag på väg till Jenny för vi ska ha cheer kväll, pyamas party!!! Vi ska äta pizza och sätta upp håret och spraya det rejält så att det är klart tills imorn. Då ska vi träffas kl 6.40 för att åka till Borås. PUST!!!!Bloggar mer ikväll när jag kommer hem!KRAMIZAR

Av Cornelia Sörenson - 23 mars 2012 22:04

Idag tog vi en spruta!! Det var för livmodershals cancer, det gjorde SKIT ont!!!   


Efter skolan åkte jag direkt till Svenska mässan, för att det var Tur mäsan.  Mamma och Felix var redan där när jag kom, för dom hade slutat tidigare. Vi gjorde massa tävlingar, kollade på resor och käkade massa massa godis. Vi hade jätte mysigt! När vi kom hem tog jag och mamma en promenad för att det var så fint väder.

När vi kom hem var maten serverad och det var grekiska hamburgare, Olivia och Victor hade fixat det! Mmmm....Vad gott det var!!! Sen var det Banana Split till efterrätt. MUMS!!!! Nu tittar vi på Troja. Hampus och Victors kompis Ioan är här, han kom hem från Sydafrika igår. Dit vill jag oxå resa!!!! Jag bara längtar tills vi ska resa!!!!


Puuuusss!!!!


 

Mmm...vad gott med jordgubbar och choklad i en fontän!!

 

Hahaha! Felix åker på en segway!! KUL!

Av Cornelia Sörenson - 22 mars 2012 16:22

HAAAAAALLLLOOOJJJSSSAAANNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!

Har skit ont i huvudet nu! Vet inte varför, men jag måste dricka vatten!! Hoppas bara att det inte håller i sig till cheeren ikväll! Det är sista gången vi tränar så nu måste det sitta!! På söndag är det DM! Hoppas att ingen blir sjuk. På Lördag ska vi hem till Jenny (Min tränare) och vi ska äta pizza och så ska vi sätta upp håret i en hög toffs mitt på huvudet, Den måste sitta slickad med hur mkt hår spray som helst!!! Sen ska dom göra flätor i toffsen så att vi på söndag får lockigt hår!! Lite coolt! 


Här kommer två bilder på mitt hår från film inspelningen, då det var svart och skulle se ut som det hade brunnit!!    

Ganska coolt!


       

Lite ovanligt att se mig i svart hår!!  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards