Blondie

Alla inlägg under mars 2012

Av Cornelia Sörenson - 10 mars 2012 10:05

Idag är det kördag på Operan. Vi ska träna på korreografin till Tjolahopp Tjolahej och sjunga då förstås!!!Vi är jätte sena för vi ska egentligen vara där kl 10. Ikväll är det Melodifestivals final!!! Hej då!!!

Av Cornelia Sörenson - 9 mars 2012 21:53

Helloooo!!! (((((Skit glad ÖVERLYCKLIG!))) Överskriften säger ALLT!! Fick ett brev där det stog att jag ska vara med i idrotts klassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  JÄTTE KUL!!!!


Idag var jag med Lisa vi fixade med våran låt, nu har vi spelat in den! Den är jätte BRA!

Nu ska den bara skickas in till Lilla Melodifestivalen...

Sen hängde jag med Lisa när hon klippte sig!! Hon blev jätte fin! 


Idag har vi FREDAGS MYYYS!!

Felix och Hampus har gjort den gooda maten!!


  

FÖRE....

 

Under tiden....

 

EFTER!!!!!! SÅ SÖT BLEV HON!!

 

Vi var på konsert huset och kollade på en konsert idag med klassen!

Riktigt god mat!!  

Av Cornelia Sörenson - 8 mars 2012 17:30

YEES!!! JAG KOM MED I FILMEN!!! Oh yea!

Vi ska spela in näst nästa vecka på två skol dag. Jag längtar så sjukt mkt!!

Det ska vara en skräck film och vi ska vara med i en skräck scen! Hihi...lebbigt! Allt är på brittisk engelska.


Hann inte blogga igår för först var jag på kostymprovning sen körde vi direkt till Domkyrkan. Jag måste sjunga på onsdagar med killarna eftersom jag måste vara med på torsdagsträningarna på cheeren fram till RM Och sen åkte jag hem själv på kvällen för ingen kunde hämta mig. Och sen tittade jag på Topmodell och gjorde läxor innan jag störtade i sängen!!!


På Tisdag är det studie dag!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Är det någon som har ett bra förslag!

NU ska jag åka till cheeren.


Här kommer lite bilder på vad jag har köpt nu det senaste!


 

Nu kan jag lyssna på alla grymma låtar från Så mycket bättre!

 

Nytt linne från H&M


 

Såna här vantar har jag alltid velat ha...

 

Ny jeanskjol från Abercrombie

Den här klubbdräkten köpte jag för ganska länge sen, men har inte fått ut någon bild på den förren nu!  

Av Cornelia Sörenson - 6 mars 2012 16:53

Har precis lämnat av pappa på sjuk huset för han är yr och har varit sjuk sen i söndags! Hoppas det inte är nåt farligt!!!! Dessutom har han skadat foten. Själv är jag på väg till cheeren. När jag kom hem från skolan idag sa mamma att jag skulle vara med på en casting. Jag skulle sitta och leka med dockor och prata engelska. Det var en irländsk film och man behövde kunna britisk engelska och det är jag sådär bra på så jag kommer säkert inte med. Men man kan ju aldrig veta...Puuss

Av Cornelia Sörenson - 5 mars 2012 19:30

Sitter framför TV:n och kollar på halv åtta hos mig med Ollie och mamma, MYYSIGT!!

Har varit inne och sjungit på Operan.

 Jag hade tänkt fira våran seger med glass i skolan idag, så Victor var och köpte glass till hela klassen. MEN jag fick tyvärr inte bjuda på det för Björn.  


 

Av Cornelia Sörenson - 4 mars 2012 19:58

Malin sov över hos oss från igår! Myysigt! Igår på dan hade jag konsert i Domkyrkan, efteråt var jag på stan med mamma och pappa. Vi fikade och kollade i lite affärer. Jag köpte två linnen och ett par vantar till mig. Sen hämtade vi Malin. Vi hade en supermysig kväll. Spelade Buzz och kollade på Melodifestivalen, sjukt less på Timotej! Hejade på Andreas Jonsson!


Jag, Felix och Malin var ute och sålde GT idag på morgonen. Fick sålt alla tidningar! Vi tjänade 110:- var. Jag ska köpa en cheer top och en ny cheer tofs.

Sen var vi hemma en timma och på den timman satte jag upp håret i en toffs sprayade det sjukt mkt och satte på mig cheer kläderna.

Vi hade genrep i Berghalla med alla grupper idag! Det var göra kul, Olivia och hennes kompisar byggde med mig. 


Lisa var här en stund innan dansen, vi tränade på våran sång och fikade.

Sen var vi som sagt på dansen, det var ganska svårt. Men om jag tränar så tror jag att jag sätter det!


Nu ska jag kolla klart på Kontoret!


 

Vad fint vi sjönger!

 

Här dirigerar Petter stort! ;)

 

Mmmm...Choklad boll, vi fikade efter konserten!

Behövde markera över deras dräckter för man får inte visa dom innan DM!   

Av Cornelia Sörenson - 3 mars 2012 10:09

TAAACK!!!! till alla som hejat på mig och till alla fina komentarer!

Nu är det över och det känns jättetråkigt! Hade velat va på TV varje fredag för då har vi fest hemma.

VARFÖR kunde jag inte hålla två ballonger i luften? Jag har varit jätteirriterad på det, men jag är nöjd ändå!

Ialla fall så kan jag säga att Malin var BÄST och väldigt snäll!!!!! Min nya IDOL!




   


 


Sitter i bilen och är på väg till Domkyrkan. Vi ska ha konsert idag Unga sjunga!


PUSS på er alla goa människor...


Lite bilder från min fredag kväll:


               

Här åker jag...


 

Hampus måste bevisa att han kan...

Av Cornelia Sörenson - 2 mars 2012 17:02

Hihihi! Alla frågar hur mkt vi har vunnit i minuten men jag får inte säga NÅGOT! :/ 

Idag får ni veta hur långt vi gick!!! Vi ska bjuda in Karro och Elisabeth, Johan och Beata, mormor, Britmarie, Tohmas och Alfred och Olivias två kompisar.

 NU ska jag åka buss till kören för det är extra repetition. Det slutar 19.30 så vet inte om jag hinner hem ;)


Här kommer några bilder från Bootcampen i Stockholm i december förra året och som jag inte har fått lägga ut förrut    


             

         





Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards