Blondie

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Cornelia Sörenson - 18 mars 2012 21:21

Hej!Lite konstigt att man ska slå en docka i en film! Det känns liksom jobbigt när jag tränar hemma att jag ska behöva slå mina egna dockor som jag har haft sen jag var väldigt liten. Imorn ska jag ju spela in filmen som jag har skrivit mycket om! Det som ska bli en skräckfilm!!! Fick höra för ett tag sen att mamma hade frågat om Sophie oxå fick vara med eftersom hon är grym på engelska! Jag blev JÄTTE GLAD när hon fick det!!!!Så hon kommer och hämtar mig HALV ÅTTA i morn, tänkte att jag skulle få sov morron, men NEJ.GRATTIS MORMOR som fyller år idag!!!!!! :D. Idag var vi hemma hos mormor! Vi spelade 20 frågor och åt god mat!

Av Cornelia Sörenson - 18 mars 2012 13:45

Idag skulle jag jag egentligen varit med och sålt GT med Felix, men jag var uppe till halv 12 så jag orkade helt enkelt inte gå upp. När jag vaknade gjorde jag istället läxan i teknik. Och det var det äckligaste jag någonsin har gjort. Jag skulle göra rent i dusch avloppet. Hur snuskigt som helst!!!!! Igår på morronen var jag på en loppis med mamma och Olivia. Jag köpte masssa filmer, typ Fucking Åmål, Bröllopsnatten, Kalenderflickorna och några fler.

Sen sjöng jag massa med pappa och tränade på en del låtar som jag och Lisa ska köra.

På kvällen var jag hos Micaela på kalas. Det var kul!!! Vi gjorde lekar och tävlingar och mitt lag vann!!!Bilder kommer..Nu ska vi på kalas till mormor som fyller år! GRATTIS BÄSTA MORMOR!!!!!.

Men Lisa om du läser det här så kommer jag hem innan dansen!!!! PUSS!!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards