Blondie

Alla inlägg under december 2011

Av Cornelia Sörenson - 31 december 2011 18:40

Nu ska vi gå alldeles strax...Vi väntar på Karro, Elisabeth och Anders och sen ska vi gå hem till några kompisar till mamma och pappa. Arvid och Axel Nilsson och deras familj ska också med. Det kommer nog att bli kul!!!Speciellt när Karro kommer med.Vi har varit och tittat på GP fyrverkerierna, men man såg knappt något.Idag har jag varit hemma hos Lisa, vi försökte spela in en låt men det gick inte.Gott Nytt År alla. Vi ses nästa år.Har ni några nyårslöften???Jag ska försöka komma på några tills ikväll!!!PUSSAR och KRAMAR


 

Av Cornelia Sörenson - 30 december 2011 18:00

Heej!Nu har vi precis lämnat Malin och vi har kollat på Breaking Dawn på bio idag!!Den ÄGDE! Jag ger den en STOR 5a! Jag och mamma sitter nu och knaprar på resten av popcornen som vi hade! Mmmmmm........Imorse var jag ute och sålde GT sen var jag med Sophie en stund och vi var ute gick och lämnade ut försenade jul kort!!Bye bye!!

Av Cornelia Sörenson - 29 december 2011 23:05

Heeeejj!! Malin har precis åkt hem! Vi skulle ha gått på bio men det fanns inga platser kvar på Breaking Dawn. Så vi var hemma och myste istället, vi spelade wii och buzz, bloggade och kollade på Gulivers resor.Den får en klar 5:aaa!! (5 smilisar, går inte och fixa) Nåt KONSTIGT!!!))Det är ett jätte bra film tippzzz. Igår var det SKIT kul! Vi spelade pingis på pappas jobb. Vi hade turnering och spelade rundpingis. Det var hur kul som helst!!! På väg hem köpte vi pizza och hyrde en film som heter HÄMNDEN! Den får oxå en klar 5:a! Det var en riktigt bra drama asså! Imorn ska jag sälja GT, sen ska jag vara med Sophie och sen ska jag och Malin gå på bio!!! Vilken härlig dag!!! Puuuuss!! O.B.S. Jag har fått SIM kortet till min IPHONE!!, ÖVERLYCKLIG, fixar med den heela tiden!!


 

Vi fick mysa hemma idag för det fanns inga platser kvar på Breaking Dawn...

Av Cornelia Sörenson - 29 december 2011 16:06

Heeej!

Malin häär!

Är hos Cornelia, Katarina, Lennart,Hampus,Victor,Olivia och sist och minst Felix!

haha gud vad jag är elak mot han haha.

Kolla gärna min blogg är ni snälla    

 malintheblondiie.bloggplatsen.se

puss&kram Malin <3<3

Vi skulle egentligen gått på bio idag men det är fullt så vi ska dit imon.

Heeeejdåååå <3<3



Av Cornelia Sörenson - 29 december 2011 12:19

Heeeej!!!!Nu är vi snart på torget. Vi ska bara gå till några affärer.Sen ska vi hämta Malin och ikväll ska vi gå på BIO.Bloggar senare Heej dåå!!!

Av Cornelia Sörenson - 28 december 2011 15:34

Heeej!!!


Igår åkte vi till Allum för att shoppa på Rean, vi köpte lite små grejer och jag köpte en jacka, en blus och två söta ljus! Jag kollade i en sån här Allum tidning och HELT plötsligt var JAG med där och det stog Cornelias julklapps tips!

Hihihihi det var LITE kul! (som om jag inte visste det...)

Vi åt på en JÄTTE mysig resturang som heter Paprika, vi åt varsin sallad och vi blev SÅÅÅ mätta!!

Felix köpte lite godis till mig medans mamma och Olivia gick i en annan affär.

Vi åkte in till stan och släppte av Ollie. Hon skulle iväg och fika med några kompisar.

Jag, mamma och Felix gick på stan och myste typ Felix fick ett par byxor och en tröja.


Nu ska hela familjen iväg och spela pingis på pappas jobb!


HEEEEJ DÅÅÅÅÅJSAN!!!


På Allum finns typ ett magasin och däri var Jag! Här kommer en bild på det:

 

Jag tog med mig massa såna magasin hem!

Av Cornelia Sörenson - 27 december 2011 11:19

Hej Hopp!


Julen är slut...snyft...nu är det ett helt år kvar till nästa jul!

Jag har precis packat upp mina julklappar och jag fick lite mer än det jag la in bilder på:

*Converseväska till cheeren

*Ett jättestort smyckesskrin (av bästa mormor)

*Parfym (Victoria Beckham)

*Skidstrumpor

*Vantar (som en på mammas jobb har stickat)

*Iphone skal (Juicy Coiture)

*En matta till mitt rum

*Leggings

*300 kr

+massa andra fina saker


Igår var vi på ett Jätte roligt släkt kalas hos Linn och Emilia. Alla kusiner var där förutom Karro :(

Vi hade en pingisturnering och jag kom typ sist. Mamma, pappa och Stefan kom till final och Stefan vann!

Men innan det hade vi kusiner en egen pingisturnering som vi inte spela klart men där vann jag nästan alla matcher.

Jag, Emilia, Linn och Isak spelade Monopol och Alfapet. Dom andra spelade massa musik. Det var ett jätteroligt släktkalas!

På fredan ska jag och Emilia gå på bio!!!


Nu ska vi snart ut på stan och handla!!!

PUUUUSSSS!


               

Av Cornelia Sörenson - 26 december 2011 11:53

Heej!


Igår var jag, mamma, Felix, pappa, Hampus, Olivia, Víctor, Mait, Olle och mormor på bio och såg Simon och ekarna.

Jag tycker att den var bra och ger den            .

Vi var ju med som statister, mest såg man Felix, han var med i två scener, vi andra var bara med i  en.

Innan vi åkte in till stan var Olle, Mait, mormor, Anna, River och Freja hemma hos oss och åt lax som var JÄTTE gott.

När vi kom hem kollade vi på sista avsnittet av JULKALLENDEN! den var JÄTTE bra!


Hej dåååååååååååååååååååå


                

     


   

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards