Blondie

Alla inlägg under december 2011

Av Cornelia Sörenson - 5 december 2011 21:07

Hon är en tjej med bruna ögon och brunt hår, hon är tävlingsinriktad, är bäst på gympa, underbar, hon får mig att skratta, vi har alltid roligt ihop...


TADA!!!:

Karolina är en person som betyder jätte mycket för mig!




Tryck på bilden för att komma till denna underbara tjejens blogg


   

Tryck på bilden för att komma till denna goa tjejens blogg



Vi ses på onsdag!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 5 december 2011 16:11

Hejhej!Nu sitter jag här och bloggar från mammas Ipad. Fanny går oxå i kören och därför åker vi tillsammans, för vi bor ganska nära varandra.Idag i skolan tränade vi en stund på svensk gramatik, JÄTTE TRÅÅÅKIGT!!Framme vid Operan!Kram!Ps När jjag kommer hem ska jag göra ett inlägg om en person som är väldigt viktig för mig!

Av Cornelia Sörenson - 3 december 2011 19:47

Heej!

Puh! Nu är jag äntligen hemma! Jag har varit på cheerdag typ. Och sen stack jag och mamma och handlade mat.

Jag träffade mina cheerkompisar och tränare på Centralen i morse!

Vi gick över till Nordstan och där var alla Idolerna förutom Robin och Amanda för att dom kom ju till final!

Det e så himla FRÄCKT ASSÅ!!  Vi skrek och höll på och fjanta oss för att vi såg dom men det var faktiskt kul!

Så till slut sa mina tränare att vi fick gå upp och ta ett kort med Idolerna, det var SJUKT FRÄCKT ASSÅ!!

Vi gjorde ett bygg och Olle sa: OMG!! Det var alla Idoler förutom dom som kom till final!

Sen gick vi hem till Bella, åt våran lunch och kollade på cheer filmer.

Sen tränade vi i 3 timmar. Vi har kommit till slutet av programet och på söndag är det JUL UPPVISNING!!


Sen kom mamma och vi stack och handlade mat, nu börjar Så mycket bättre, och vi ska äta TACOS!!

Hej svejjs!


   

                                                             

Av Cornelia Sörenson - 3 december 2011 09:27

Heej!!Sitter och myyser med mamma i soffan.Vi kollar på sommar pratarna. Det e så mysigt för att man hör regnet utanför fönstret.Stackars Felix som ska ut och sälja GT. Klockan 11 ska jag träffa mina cheer kompisar! Vi ska hem till Bella som är en av våra ledare.Vi ska kolla på lite cheer filmer och träna. Det kommer bli jätte kul!!Heej dåå!!

Av Cornelia Sörenson - 2 december 2011 22:19

Heeeejj!!!!


Nu har jag precis sett när AMANDA FONDELL KOM TILL FINAL I IDOL!!!

Nu kommer hon säkert att vinna!!!


Idag slapp jag skolan för att jag skulle till Dom kyrkan och ha skol konserter, på första konserten fick jag bära ljus, men på andra skulle det vara nya personer som bar ljus. Mamma jobbar ju på en skola så hennes klass kom och kollade på oss! Det var LITE pinit asså!


Vi i klassen (alla som kan) har bestämt att vi ska kolla på melodifestivalen 2012 LIVE!!

Vi kanske kommer med på TV! Det kostar 445:-, dyrt kanske men mamma tyckte att det var okej.

Idag fick jag tillbax jultidningarna, och i kväll har jag varit och lämnat ut dom till några som bor här omkring.


Chao Chao!

Av Cornelia Sörenson - 1 december 2011 21:55

   Heeej!!


Idag är det 1 DECEMBER!!!! Det menas att advents kalendern och jul kalendern har BÖRJAT!!!

Julkalenden var sådär rolig, men jag tittar ändå för vi myyyser och äter frukost i soffan samtidigt! Och i advents kalendern fick jag ett par skit fräcka skor!

Det var ett par röda Doctor Martin! Dom var SUPER COOLA!!

Jag har som vanligt varit och spelat gitarr och på kören, och efter gitarren ringde jag mamma och frågade om hon kunde hämta mig.

Men det kunde hon inte, sen la jag ner mobilen i fickan (en inte jätte bra ficka). Och när jag skulle gå på bussen hittade jag inte mobilen, men jag tänkte att den ligger i fickan och så gick jag på bussen (fruktansvärt OSMART!!).

Och väl på bussen hittade jag inte mobilen. Jag fick panik!!  Lånade en telefon av en kille på bussen och ringde min mobil som var upptagen. Hoppade av bussen vid nästa hållplats. Just då ÖSREGNADE det oxå! Jag sprang tillbaks i full parra....

Som tur var hade en person hittat mobilen på Opaltorget! Puh! Hon ringde till mamma och mamma hämtade den vid godisaffären. Och jag fick syn på mamma på Opaltorget och allt slutade som i en bra saga...slutet gott...allting gott...

Här är en bild på mina SUPER FRÄCKA SKOR!!!



COOLA VAA!?!?

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards