Blondie

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Cornelia Sörenson - 18 december 2011 21:16

Heejsan!


Nu är det bara TRE dagar kvar till jag är LEEEEDIG! ÅÅååh! vad skönt det kommer bli, tänk att få sova LÄÄNGE varje morron, äta frukost framför TV, vara uppe jättelänge på kvällen och spela massor av spel, vara med kompisar och titta på roliga filmer... LÄNGTAR!!!

Imorse var jag ute och sålde GT med Felix för han hade försovit sig.

Sen hade vi två föreställningar på Operan. Ena var mamma, pappa, Olivia och mormor och kollade på. Dom tyckte att det var jättebra och mycket bättre än vad de tänkt att de skulle vara. Jag fick en Twist påse utav mormor.


Heeej dååå!

Julkramar till er alla!!!!


En fullsatt  Opera! :)


                        

Snögubben och barnen.      En mkt rolig trollkar.          Duktiga dansare!                 Tomtemor och barnen


 

Operans barnkör och Brunsboskolans kör. Vi har dom gråa klänningarna <3 :)




 


 MEEEEEE!!! :P :D ^^ <3

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards