Blondie

Alla inlägg under september 2011

Av Cornelia Sörenson - 30 september 2011 19:58

Hallo!

Nu ska jag lägga upp bilderna från idag<3


  Jag fick låna en cycel som ni ser var jätte LITEN!!

  Det här är jag och min "syster"<3 ;D  

  Vi filmade ju och det handlade om att min n"syster" skulle flytta hemifrån .:(

  Här kramas "pappa" och min "syster".

  Här var alla som var med och hjälpte till.<3

Han i mitten var min "pappa".:D

Av Cornelia Sörenson - 30 september 2011 18:31

Tjallo!


Nu har jag precis varit på en reklamfilmsinspelning.

Det var jag (lilla syster), en tjej (stora syster) en kille (pojkvän) och en äldre kille(pappa). Det var vi som var med i filmen.

Den reklamen ska vara med i en tävling för bl.a converse.

Det var skit kul förutom att jag missade träslöjden. Jag ska få ta igen slöjden på tisdan. Måste kolla upp vilka som e med i den gruppen. vet nån vilka det är??


Puszpusz

Av Cornelia Sörenson - 29 september 2011 22:06

  Halloj!!


En helt vanlig torsdag. Hade engelskaprov i skolan, inte speciellt svårt. Det kändes ialla fall väldigt bra.

Gitarr lika kul som vanligt, börjar lära mig några låtar. Domkyrkan, jag fick åka in själv men blev hämtad efteråt. TYVÄRR tittade jag inte på Idol för jag var TVUNGEN att göra historieläxan som jag inte var klar med. Men nu di claro.


Imorn ska jag vara med på nån reklaminspelning för skor. Jag vet inte så mycket mer, men jag ska vara lillasyster och ska ha på mig äggskalsfärgade kläder. Det ska bli skitkul!

FREDAG imorgon!!! Då blir det fredagsmys...  



Av Cornelia Sörenson - 28 september 2011 21:36

                     Haalloou alla goa gobbar!


Lite göteborska här ja...de e´goa gobbar här i Göteborg!

Lite paus från min engelska, vi ska ha prov imorn.


Idag har jag varit ute med pappa, Victor och Hampus och vittjat, (tror jag det heter) våra hummertiner. Igår trodde vi att vi skulle bli miljonärer för att vi skulle fånga så mycke hummer. Hummern kostade 31600kr för kilot igår på morronen.

Hur tror ni de gick?

Bara en miniål några småkrabbor och INGEN hummer...  


Några bilder från idag kommer här:


         Hummermat...yuck Hu  




Av Cornelia Sörenson - 27 september 2011 22:13

Här kommer söndagens bilder från Allum och Jeanstävlingen. Nu lovar jag att inte hålla på och tjata mer om det!!!    

  
         


Jag med Danial och Dennis.       Jag blir sminkad.     A   

     

  

Av Cornelia Sörenson - 27 september 2011 21:26

Heej! :/


Som ni kanske vet är jag LIVRÄDD för sprutor men det förstår ni väl, sticka in en JÄTTE LÅNG nål i armen ofta att det INTE gör ont!?! 

Jag tog en spruta idag (räddast i världen) jag började lipa och var jätte rädd!

Men...det gjorde inte ont!!(((Coolt va!!?)))


En bra nyhet är ialla fall att jag äntligen fått byta spanskagrupp!!! Det var ännu bättre än vad jag hade tänkt mig.   


Har varit på cheerleading ikväll fattar inte för jag kom för sent... bussen måste ha varit försenad. Tittade på Idol när jag kom hem, Jag hejjjar på Frida, Moa och Emil.


pyyyyyss måste såååva!!

 

 

Av Cornelia Sörenson - 26 september 2011 19:27

HELLLLOU!


Ni undrar säkert hur det gick för mig i den här modelltävlingen

Jo..men det gick bra för jag...............VANN!!!!!!

Det innebär att jag får vara med som modell i Allums tiding.....och jag vann 5 TUSEN KRONOR!!!

Jag blev jätte förvånad för alla var jätte bra!! Jag blev så förvånad att jag började gråta!!    


  

Puuuussss!!!

Av Cornelia Sörenson - 24 september 2011 18:17

Tjaena tjabba bloggen!


Nu har jag precis cyklat till och från Torget och köpt en docka till min minsta kusin Freja som fyller  1 år imorn!

Jag har ju varit på den här cat-walken ni vet idag. Det var super kul jag  blev sminkad av Body Shop och gick för Vero Moda, det var skit snygga kläder! Det var fyra visningar. Imorn ska jag gå igen. Ni får höra imorn vad som har hänt!!


Pusspuss!!


  Sminkad av Body Shop


  Så här skulle jag nog bli sminkad.


 

          




Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards