Blondie

Alla inlägg under september 2011

Av Cornelia Sörenson - 11 september 2011 15:03

Tjeena nu kommer Bild 18!

En person utanför skolan och släckten!!

Malin!!!<3<3

Av Cornelia Sörenson - 10 september 2011 17:09

Heej !


Nu har jag precis kommit hem från domkyrkan!

Vi hade en Biskkops motagning på kören!!

När han hade sitt tal höll jag på att somna för det var så långt!!


Innan det var jag i allum och där fick vi se en tävling!!

Man röstar på facebook Snälla rösta ni med!

Först går ni in på Allums facebookssida sen trycker ni på gilla (asså på den sidan)

Sen letar ni upp mig och gillar min bild!

Snälla rösta!! Jag älska er!


Nu ska jag fortsätta med min läxa!

P&K!!

Av Cornelia Sörenson - 9 september 2011 22:41

Tja!

Idag var jag med Lisa!

Vi spelade MasterMind, åt, gick en liten promenad och blablabla....Inget speciellt men vi hade kul!


Sen behövde jag åka till  kören!

Imorn är det Biskops motagning så det är det vi övar till!!


Äntligen Fredag!!

Underbart med helg!!


Roligt att ni komenterar!!

Hoppas att ni gillar min blogg!

Puss och kram!




Av Cornelia Sörenson - 8 september 2011 16:38

Hejsan hoppsan fallerallera.......!!


Idag har jag varit på min första gitarrlektion!

Malin från 5:an gick också där. Jag kunde lite som jag har lärt mig hemma.

Det var bara 30min men det kändes som 5 min så det var jääättteee KUUULL!!!


Nu ska jag ialla fall till Domkyrkans flickkör....jag ska ta bussen som går om en kvart.

I kväll är det Robinson tror jag, vilket lag hejar ni på jag hejar på det bästa laget som jag inte just nu kommer ihåg vad det heter

Aja det är iallla fall det roligaste programmet jag  vet!

Titttade någon på Idol förra gången?

Ersänn var "Punkrock" bäst!

Mamma ska på föräldramöte i min klass idag..

Pusspuss

Av Cornelia Sörenson - 7 september 2011 21:38

Hejhej!!


Idag har det varit min läx-dag men jag har även hunnit med annat!

Jag var och hälsade på min goa farmor på sjukhuset för hon hade ju svimmat som jag sa!

När vi kom pumpade hennes hjärta jätte fort! Aja!<3...

Vi fikade med farmor: tårta och choklad som vi hade med oss och kaffe och saft som vi fick på sjukhuset.


När jag kom hem gjorde jag choklad muffins för jag hade inget annat att göra!

Dom blev till nyttta för Victors och Hampus kompisar kom hit och fick smaka<3


P&K

Av Cornelia Sörenson - 6 september 2011 21:46

Heejhej!


Idag fyller favvosyrran år!

Vi har ätit jätte god mat och tårta!


Det är en sak som är sämst....Och det är att jag är förkyld!!

Det är skit jobbigt!....endå går jag snällt till skolan varje dag!

Hoppas bara att ingen har blivit smittad av mitt hostande!

En annan ännu tråkigare sak är att min farmor fick åka ambulans i till salgrenska sjuk huset idag för hon hade svimmat!!     

Jag kanske ska hälsa på henne imorn!

En rolig sak som jag har gjort idag är min cheer träning som jag älskar!

Jag ska få nya cheerskor, en cheertofs och en topp!

Min mobil ska jag äntligen få tillbaks!

Dom har lagat den för typ 5 gången på ett år! iGracias !


Pusspuss!

Av Cornelia Sörenson - 4 september 2011 16:17

Heej!!


Nu har jag precis ätit med Olivia och Felix!

Mamma och Victor är i stan och köper jeans till honom.

Tidigare idag var jag för första gången den här terminen på dans. Jag har börjat på musik video disco på Sinclairs!

Jag går i fortsättning 2.

På Sinclairs träffade jag Lisa men hon skulle gå på fortsättning 6!!

Snacka om att vara grym på att dansa!


Aja...nu ska jag fortsätta med att göra min "göra lista"!


Den innehåller:

*Spanska glosor

*Engelska glosor

*Städa rummet

*20 sitt-ups

*Damma rummet

*Och stryka


Av Cornelia Sörenson - 3 september 2011 17:49

Hej Svejs


Nu sitter jag här och bloggar!

Aldelles nyss tog jag och Victor moppen och åkte för att köpa mat

Victor har lovat att vara hemma med mig för att alla andra är borta!

Vi ska ha det jätte mysigt!

Pappa och mamma är hos Joel Torbernsson för hans föreldrar fyller 50 år!

Olivia ska vara ute med några kompisar!

Hampus är på Brännö!

Och Felix är på Liseberg med sin tjej.

Jag och Victor ska först titta på fongarna på fortet och sen på Toy storie 3!


Tack Ebba och Filippa för ni har komenterat!!

I LOVE YOU


Här kommer lite gamla och knasiga  bilder!



  

           

Här var dom här "Knasiga" bilderna på mig och Victor "Knasiga" va??

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards