Blondie

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Cornelia Sörenson - 19 september 2011 21:09

Heej!

Största händelsen idag är att jag ska vara med på Modevisningen i Allum nästa helg! Och det tack vare alla ni snälla goa som har gillat min bild!!! 

Jag ska bli sminkad av Body Shop och ha på mig jeans från nån affär som dom inte sa vilken ännu. Shit va kul!


Nu har jag precis tittat på Idol! Vem hejjar ni på??

Jag hejjar på Emil Elton(han är brorsa till en i min kör).

I eftermiddag var jag på Operan och sjöng som vanligt! Vi ska på läger i oktober och ha konsert i Skövde och Mariestad


Måndag är den absolut bästa dan i skolan, vi har gympa, elevens val, svenska, so med Björn och musik!! Vi har ju Björn som klass föreståndare och han e BÄST!!

Hans lektioner är roligast!

Isabella som har slutat i våran klass var där idag, hon hade studie dag i sin skola i dag så hon kom till oss istället! Det va kul å träffa henne igen!


Förresten GRATTIS på Födelsedagen Malin!!!   



Kram

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards