Blondie

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Cornelia Sörenson - 22 september 2011 21:30

Hejj bloggen!!!  


Har precis tittat på Robinsson, hann med hela idag för vi slutade lite tidigare.

Jag har haft fullt upp hela dan ändå har jag inte hunnit det jag hade tänkt : sy, sticka, virka, baka och handla :D

Jag har i alla fall varit på kören, på gitarren och på fritids klubben,  jag hann inte se när dom klippte bandet  för jag var tvungen att rusa iväg på gitarr Men men.. Dom av mina kompisar som var där nere var Ida, Frida, Märta, Elin och Micaela.


Mitt i allting hann jag till Frölunda torg för att Maria Montazami var där, hon var jätte snäll men jag fick ingen autograf av henne för det var asalång kö!

Träffade Karro där och vi tog kort! Det var skit fräckt. Det är ju hon "Och när vi kommer till öknen..."   Coolt va!!?   


Puss o kram! 


       

Av Cornelia Sörenson - 22 september 2011 11:12

Heej!!


Nu snart ska jag ner till fritids klubben<3

Vi ska baka och jag hoppas att jag hinner med<3

För dom skulle börja baka kl.10<3

Men jag har fixat min outfit, städat och vaknat

Jag hade ju en jätte lång sovmorroon och jag vaknade LITE för sent :D

Men men om man har studiedag så har man<3

Men jag ska till gitarren och till kören idag och vi ska ha fikat på kören så vi måste gå och handla<3

I kväll är det ROBINSON!! det är mitt favvo program. Det är BÄST förutom att kören slutar 8 så jag missar den förste halv timman på Robinson :(



Nu kommer min outfit för idag<3

Puss o kram<3




   Det här har jag på mig idag<3

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards