Blondie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cornelia Sörenson - 21 oktober 2011 18:41

Tjenixen!


Nu snart e det  FREDAGS MYYYYSS!!!

Vi ska äta nån slags tacos kött......Mmmmmm.......

Det e Idol ikväll, längtar...

Jag hejjar på Amanda Fondell! Hon äger och hon har värdens coolaste klädstil!!


Jag har varit med Goaste Lisa idag.

Först var vi en stund på Fritidsklubben, vi tittade på början av Trassel, jag vill så gärna titta på hela nu! :D

 Sen gick vi hem till henne.



Ska försöka ta lite nya bilder och lägga in så snart som möjligt!


Pyyyyss!!!! :D  

Av Cornelia Sörenson - 20 oktober 2011 21:35

Heej!


Robinsson har slutat nu, så jag passar på att blogga en stund!

Har fått bandge på ena handen.

"Råkade" banga in handen i ett skåp idag. Hihihi


Eftersom jag spelar gitarr på Opal gick jag in på Vårdsentralen och fick ett bandage.

Men som tur var så var det inget brutet!   

 


Har fått tillbaks Engelska provet. Ett fel bara! Super bra Cornelia!! :D



Pusspuss!!!!

Av Cornelia Sörenson - 19 oktober 2011 21:30

Haalloou!!


Idag har jag verkligen haft fullt upp HELA dagen!


I skolan hade vi kemi prov (TRÅKIGT!!)  :/Kanske därför jag hade några fel! Oopps!

Men vi slutade lite tidigare så det var bra ändå!

Martina hann lära mig "neger och president", jag vann varje gång! Thihi...nybörjar tur!

Vi hann sticka hem till Marina för hon skulle hämta sin gympa tröja!

När vi skulle gå hem började det hagla, det var väldigt häftigt.........Men som tur var hade jag paraply, mössa och en varm jacka!


Sen på gympan skulle vi till BB hallarna för att spela badminton!

Jag hade inte jätte kul för jag fick inte vara med dom andra och spela :(.

När jag och Filippa gick hem så regnade det super mycket så vi höll, på att frysa ihjäl, vi missade också TVÅ bussar. oopps!


När jag kom hem från gympan hann jag bara borsta  tänderna för sen skulle jag till tandläkaren och jag hade INGA hål! Jeeppii!.....Jag har aldrig haft några hål i mina tänder! thithi!

Men jag kanske ska få tandställning.....Buhubuhu :(


Sen gick jag och mamma på Frölunda Torg en stund, men vi köpte inget.

Jo vi köpte en hamburgare och milkshake åt mig men det räknas inte.

Jag började i en ny rockgrupp som ligger på "1200 kvadrat". Jag gick en kvart tidigare för att hinna till min kör som började kl. 6

Vi använde mickar!! Det var väldigt kul!



Efter pappa hämtat mig började jag med läxorna och så tog jag en liten paus nu för att bloggade.

Det var min stressiga dag idag!

Men det har varit kul.


puss o kram!


Av Cornelia Sörenson - 18 oktober 2011 16:29

Haalloou!!!Nu e jag på väg till cheeren! Vi ska se om vi hinner förbi Allum och köpa lite från mitt Allum precetkort! Jag ska ialla fall köpa en top. Men det är så mycket trafik och bilar så jag vet inte om vi hinner. Vi blev så sena för jag överraskade mamma med pankakor när hon kom hem från jobbet, hon kom inte hem förrän kl 3. Sen kom Hampus och Felix och fick också lite. Jag kände mig som mamma som stog och stekte pankakor till alla. Det enda Felix pratar om nu är iphonen som han tror att han ska vinna på GT. Men han måste sälja jättemycket isåfall. Jag kanske ska hjälpa honom på lördan. Iallafall så ligger han fyra just nu. Ganska bra tror jag. Jag kanske ska köpa Victors iphone när han köper en ny. Men jag ska se för Hampus vill också sälja sin. Framme...Puss

Av Cornelia Sörenson - 17 oktober 2011 21:58

Tjeena allihopa!


Har precis skypat på facebook med Victoria. Det va skitkul! Jag fattade ingenting asssaå... vad som hände asså när de ringde i Olivias dator som jag satt och bloggade på.  Till slut fattade jag eller.... det var egentligen Olivia som fattade och hjälpte mig! 


  Asså vi har spelat in en fjortizzfilm i skolan idag och därför har jag varit fjortizz hela dan ida assså daa!! <3 :D

Det var jag, Martina, Marina, Johannes, Hugo R och Lucas som spelade in filmen och vi bara ägde asså...

Ni kanske får se filmen nån gång på bloggen om det går, den blir skitbra!


Har haft luciaträning med hela skolan idag, jättekul. Jag bara längtar tänk snart är det jul!!!  


Har pluggat på kemiprovet i eftermiddag kan det nog nu!

Snart somnar jag över tangentbordet så nu sparar jag och sen ska jag sova. Zzzzz...

Puzzz och kramizzzar...

Av Cornelia Sörenson - 16 oktober 2011 18:16

Heeeejjj!!!


Idag kom jag hem ifrån körlägret, vi har haft skitkul.

Vi körde 15 neråt, sanning, konka eller procent, sjöng, hade två konserter, åkte buss och var på ett super roligt disco!

På kvällen åt vi pizza. Vi gick och la oss över 12. Jag önskade att lägret var i 3 dagar och att dom i kören som e 99:or inte slutar nästa år för vi har så kul.


Mamma körde mig direkt till dansen efter hon hade hämtat mig i stan. Och sen.. gick jag ut och sålde GT för Felix. Han håller på med en tävling där han kan vinna en iphone4 om han säljer klart alla sina GT. Hoppas att han belönar mig stort om han vinner!!!  



Nu kommer några bilder!!


   Vi fick några typ ljus sakemaker på Discot.   Jag har skaffat afro...Jag skojja det var en peruk! :D  tt tre    Vi åt köttbullar och potatis.

Dom här tjejerna sov jag med!

   Här är våra fjantiga kör kläder! :/

   Vi sjung i en kyrka. :D   Här åker vi i BUSSEN!!!




Pusspuss!!

Av Cornelia Sörenson - 14 oktober 2011 18:40

Heej hopp gummi......


                                                  


        

NU har Lisa varit här och vi har tagit jätte coola bilder    som ni får se här snart!

Vi fick popcorn av mamma och i stället för att äta dom så la vi dom på studsmattan och hoppade och tog bilder!   

Det var superduper kul! :D


Här kommer några av dom fräcka fotona som vi tog!!




      hihihi......popcorn på studs mattan!!

Av Cornelia Sörenson - 13 oktober 2011 21:53

     Hola a todos!! (Hej allihopa!!)

Nu var det ett tags sen sist men igår var jag på den här super roliga kören

och så skulle det vara nått rockband men det var inställt så jag var inne på bibblan istället. :D

I helgen ska jag vara på körläger så jag kommer inte blogga nåt då!

Det är ett läger med Opera kören. Vi ska sjunga i Skövde och Mariestad. Vi ska ha ett disco på kvällen tror jag för

det hade vi förra året, men dom har sagt att vi inte ska ha nåt disco i år men jag tror att dom vill lura oss bara! 8) :D

Jag längtar så himla mycket asså!!

Nu ropar dom på mig för vi ska spela om disken(ska snacka med mamma och säga att jag måste sova) men jag vet inte!

Pusspuss!! :* :D   


Några kort som jag hittade när jag letade efter kort på Felix när han fyllde år.

Voila:

         

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards