Blondie

Alla inlägg under februari 2012

Av Cornelia Sörenson - 5 februari 2012 15:12

Heeej!!

Igår var en kanon dag! Det var mitt kalas och vi var på SVT huset    som publik till  Smartare än en 5e klassare. Vi träffade Lasse Kroner och fick hans autograf och tog ett kort med honom! Bilder kommer!

Sen åkte vi hem och delades upp i tre lag, "Ettorna" Filippa, Marina och Lisa W  "De anonyma", Jag, Micaela och Melina

"Vinnarna över mallgrisarna", Ida, Lisa H och Karro! Vi lottade lagen och hittade på namnen.

Vi körde Minuten lekar som var jätte kul och Vi vann.

Tack alla goa. söta, roliga och bästa vänner som gjorde mitt kalas BÄST!!! TACK för alla fina presenter!!!

Karro sov över hos oss och vi kollade på melodifestivalen! Jag hejade på Sean banan och Dead by April!

Idag använde vi en choklad ansiks mask som jag fick utav Micaela och hade ett fot bad. Bilder kommer!


Ska på dans i kväll med Lisa. KUUUL!


Kramisar! Corre


 

Hahah....Vi hoppar framför SVT huset!

Vi fikade innan lite, det var jätte mysigt!

   

Här är bästa Lasse Kroner!!


 

Vinnarna över Mallgrisarna!

 

Ettorna!!

 

De anonyma!!!

 

Razzel razzel...

 

Älskar älskar inte...

 

Galghumor

 

Muttertornet  

Vulkanen

 

MAAT!!

 

Mmmm....gott!!

Alla goa kompisar!!! 

 

Fot bad, mmmmm vad skönt!

 

Ansikts masker

 

Gurka! hihihihi

 

Njuta, en viktig del när man ska ha spa!

Av Cornelia Sörenson - 4 februari 2012 22:27

Hej hej, vill bara säga att Karro här min underbara kusin är bäst. Så nu vet ni det.

Men det är jag karolina som skriver detta inlägg nu, för cornelia ville att jag skulle göra det :)

Idag har cornelia haft "kalas" och vi med i publiken i "Smartare än en 5:en klassare" som ska sändas på TV snart. Jätte kul!

Vi träffa lasse kroner och fick hans autograf och sånt, sen åkte vi tillbaks hit till corre och gjorde lite tävlingar från `på minuten´. Så nu ska jag sova här och jaaa ! cornelia sitter och nördar hennes i-phone (om ni ville veta det.


Baybay.

 /karro. ps läs min blogg också www.kaarooliinaas.blogg.se


Av Cornelia Sörenson - 3 februari 2012 22:03

    Lite bilder från mitt förra kalas!!

    

SUPER goda cupcakes!!!

 

Hihi, kolla INTE på mig!

 

Drick, drick, drick!!

 

hihihi, söta frida hon måste bli lite sur!

 

Tävlingsinriktade.....

 

Mmmmmm......Mumsigt!

 

Ja, här sitter vi och äter!

Av Cornelia Sörenson - 3 februari 2012 18:47

Heej!

Äntligen FREDAG!!!! Woho!! 

Datorn dampar, men ialla fall.

GRATTIS JOHAN OCH ANNA!!!

Har precis spelat två manna kotte med Victor. Den sämsta vann, JAG!

Idag var Micaela här, vi spelade take it ease och gjorde lite andra kul saker vi hade jätte skojj!!

Men, nu ska jag kolla på the voice sverige och ha fredags myyss!!   

Myyyss kramar!





Av Cornelia Sörenson - 2 februari 2012 17:56

Heeeeeej!Ojoj det har redan hunnit bli februari och jag har inte hunnit göra allt på checklistan för januari. Jag har inte ens gjort en ny header. Snart ska jag göra en februari check lista. Är på väg till kören men först ska vi åka förbi ICA för att köpa skinka, bröd, ost, gurka och kanske någon kaka eller nån frukt. Vi ska ha hand om fikat idag. Pyyyyyyzz!!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 1 februari 2012 19:39

Yeeees!!! Jag har börjat i cheerleading IGEN!!!! Det är ett nybörjar lag, men ändå! Det var ialla fall kul.

Idag var en filmare och en skådspelare i våran klass, dom skulle se hur en 6:a är och så där.

Det enda som vi gjorde var att skriva en berättelse om vad som helst typ.


Nu ska jag hem och förbereda mitt kalas som än så länge är med HEMLIGT tema!

Heeeeeeeeeeej dåååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hahahaha!! En bild på Jags!  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards