Blondie

Alla inlägg under april 2012

Av Cornelia Sörenson - 12 april 2012 22:12

Har haft en mysig eftermiddag med Sophie. Vi har gjort massa olika roliga saker...

När Sophie skulle gå hem var det helt dimmigt ute nästan spöklikt!

Nu ska jag snart lägga mig för jag ska upp och sjunga tidigt imorn IGEN!!!

Jag ville ju ha sooovmorgon på lovet!    


     


       

Våra bullar som vi bakade igår! MUMS!!!!

Av Cornelia Sörenson - 12 april 2012 16:07

Hejsanhejsan!

Snart kommer Sophie!!! Ska försöka hinna blogga lite först. Är dålig på att uppdatera, jag vet! 

Idag var jag på kören igen, vi tränade tillsammans med de andra!!! Stora kören och orkesten! Det var skit coolt! 




Victoria!!!!!!!                                                JAAGG!!!!!                                                                     HEEDAAA!!!!!!!  

Av Cornelia Sörenson - 11 april 2012 17:28

Heeeejjj!!!

Idag har jag varit på Göteborgs Operan, vi har tränat på stora scenen. Jag fick ha på mig en mygga, för jag sjunger solo på en låt på Tjolahopp, tjolahej! ( om någon nu skulle ha missat det...) Vi tränade på solot idag och det gick jätte bra!!

Nu sitter nördarna Malin, Jag och Felix här och spelar Sims på varsin dator!!!! Hahaha kul! Vi ska gå ut en stund sen för att få lite frisk luft! Vi ska kanske baka bullar sen och kolla på Sex and the city! MYYSIGT!!!



Hejsan Hejsan!

Jag , Cornelia och Felix nördar framför sims 3 haha, nördiga? ;)

Strax ska vi äta snart också....mysigt mysigt :)

Ett tips!

Kolla inte på nattstad.se/blondiipower.se

Kolla inte på den bloggen för jag kan inte uppdatera där längre , jag kommer inte in på den :(

Jätte ledsen för det, men ska skaffa en ny när jag får en kamera om jag får en :D super glad :)

Puss från Malin!<3<3



Hahaha!!!!! NÖRDAR!!!  

Av Cornelia Sörenson - 8 april 2012 18:29

HEEJ!! Igår var vi ju hos våra kompisar! Vid solnedgången tog jag och karro lite coola foton! Vi stog på lite olika berg och så...


 

.....Jag med hans UNDERLAT!!!!

 

Kollade ni på Smartare än en  femte klassare så var jag och mina kompisar med i publiken! Här är en bild på mig, Lisa och Karro!

 

Hearts in the air!! Karro och jag!!!!

 

Detta ser ut som en sån här reklam bild typ!! 


 


   


 

Här är det berget LÄNGST bort!!

 


Hoppas att ni hade en lika underbar påskafton som jag jag hade!!!



KRAM! Ha ett grymt fortsatt LOOOOVVV!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 7 april 2012 16:37

GLAD PÅSK ALLA!!!


hihi! Idag ska vi till våra kompisar! På vägen dit ska vi hämta upp BÄSTA Karro och hennes mamma Elisabeth!


Kollla in hennes blogg HÄR!!!   Den ÄGER!!


Jag har precis slått in paket för vi ska köra julklappasleken där borta! Eller man kanske inte kallar det julklappsleken utan påskklappsleken!

BILDER KOMMER!!!!!!!!! (Hoppas jag)


PYYSS!! En sista glad påsk!!!!!


Har inga nya bilder så det får bli en gammal och en som inte är sååå gammal på mig och Karro.


  

Samma leende!

 

Av Cornelia Sörenson - 6 april 2012 21:15

Ja, som rubriken säger så har PÅSKLOVET börjat nu!!!!   

Det är såååå skööönt bara det att få sova på morronen men...

 inte idag för idag hade jag lovat att jag skulle sälja GT! Och... jag sålde alla!!!


Här kommer lite gamla påskkort som jag hittade på våran dator:


 

Filippa, hennes lillasyrra Clara och jag drar till Blåkulla!!!

 

Påskkärringen Cornelia på väg till Hönö

     

Av Cornelia Sörenson - 4 april 2012 22:32

Imorn är det PROV!!! Det är prov i spanska! En sak förstår jag inte, varför man har prov SISTA dagen innan lovet!?!?!!Suttit och pluggat på det hela dan idag, förutom när jag var på Operan och tränade mitt solo!! Jag längtar tills vi ska sjunga på Tjolahopp Tjolahej!!! Vi ska endå ha en ganska soft dag imorn för på engelskan ska vi kolla på film, Simsons och Hanna Montana!! Imorn börjar lovet!!!!!PYYYYYYYYYYYZZZZZZZzzzzz

I
Av Cornelia Sörenson - 2 april 2012 20:42

Jag HATAR mina händer!! Dom är så sjukt torra att dom gör ont! Och jag tar hand kräm, och blir det bättre? NEJ!

Men bara för att mina händer är konstiga behöver inte ni lida av det!

Nu har vi börjat hårdträningen inför Tjolahopp Tjolahej på Operan!!! Idag började vi klockan 3 och slutade kl. 6, men det var JÄTTE KUL!!!

På gympan idag hade Angelica tagit fram en luft madrass som jag gjorde handvolt på! Jag ska få göra flickis sen på höstterminen! JAG LÄNGTAR!!!!    PYYSSS!!!! Nu måste jag SOOOVAA!!!   


 

BÄSTA KUSINER!!!!!

Längtar efter sommar... 

 



Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards