Blondie

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Cornelia Sörenson - 6 juni 2012 22:40

Du gamla du fria...Hahah! Sveriges nationalsdag idag!!! Idag hade vi konsert i Domkyrkan, man skulle ha en sån där folkdräkt om man hade en, så det sa mamma att jag skulle ha på mig! :/

JAJA! Ibland får man väl göra som ens mamma & körledare säger! (Hade det förra och förrförra året oxå!!! )


Igår var jag på tre studenter! ;) Hos Jessica var det kul för då satt vi och lyssnade på när hon och några sjöng, hos Anna kollade jag och kusinerna och Felix och Victor på fotboll, och så var det en jätte söt bebis där som var halv thailandare som jag satt med en stund!

Det var sådär kul hos Victoria, var lite ensam... :( Men jag var lite med Victor och Felix!

Bilder kommer kanske imorn!


Pappa kommer hem imon!! Han var först i Japan och sen i USA! Jag har inte sagt att jag vill ha nått så tror inte det blir nåt! ;) Men han sitter på flyget nu!!!!!! Längtar så  mkt efter honom!!!! Man tror inte det men efter tio dagar blir det ganska trist utan en pappa!!!!!!!!!!


PÖZZZ......  HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!


     


   

Jaaa, det här är "Min" Folkdräkt!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards