Blondie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cornelia Sörenson - 18 augusti 2011 11:00

Nu kommer bild 5!!!!

En konstig bild!!!


    

Av Cornelia Sörenson - 16 augusti 2011 15:17

  Tjeena bloggeen!!!


Idag hade jag post för en gångs skull!

När jag såg att det var från Ebba blev jag jätte glad!!

Hon har fyllt år och ska ha filmkväll!!!

Är det nån som har nåt förslag på vad jag kan köpa i present???

Ebba om du läser: Vad önskar du dig?


P&K

Av Cornelia Sörenson - 16 augusti 2011 15:07

En kändis du har mött!!

Det var svårt men det blev......

  Nanne Grönvall!!!!!!

Av Cornelia Sörenson - 15 augusti 2011 22:11

Här kommer en bild på bästa familjen i världen!!!


Bästa.....SÖRENSON!!!!

Av Cornelia Sörenson - 15 augusti 2011 21:48

Tjeena Bloggeen!!!


Pappa har varit bortrest i en vecka och under tiden har allt här hemma krashat. TV boxen är paj, varmvattnet funkar inte  (måste duscha kallt (jobbigt!!!)), översvämning i källaren, min mobil är trasig och i toan rinner vattnet hela tiden!!

Snacka om kaos!!!  


Igår ialla fall så var vi på Skara Somarland!!!

Vi åkte kneeboard, vattenskidor, go-cart, radiobilar, spinner och åt oss bombmätta på tacos buffé...

I Skara regnade det ingenting.


Idag har jag varit med Sophie igen. Vi fick massa tyger av mamma så vi designade kläder åt Top modells.


Pusspuss

  Jag skulle åka kneebord   Jag kom runt hela varvet!!  
Jag skulle tästa vatten skidor men det gick inte bra!!!

Av Cornelia Sörenson - 15 augusti 2011 10:59

  En bild på mig!!

Av Cornelia Sörenson - 13 augusti 2011 21:13

Tjeena bloggeen!!!

Det här är mina första bilder!!
1e bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.


Jag och Malin ses ofta och vi hittar alltid på något kul!!

Hon känns nästan som min syster!!

  

Sophie är en av mina bästa vänner!!

Vi är inte med varandra på vardagarna utan mer på loven

  Jag och Karro syns så ofta det går!!

Hon känns som om hon var min syster!

Av Cornelia Sörenson - 13 augusti 2011 17:11

Tjeena bloggen!!

Nu e jag med Lisa!!

Vi har spelat kortspel, Wii mario och Wii fit.

Nu tog vi en goo fika och ska ut och ta lite fräcka bilder som kommer nu!!<3<3

P&K


       

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards