Blondie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cornelia Sörenson - 13 augusti 2011 11:27

Tjeena bloggeen!!!


Idag kommer pappa hem, jag längtat jätte mycket!!

Undrar om han har köpt något till mig... 

Den här var en av dom saker som pappa köpte till mig!!!

Igår tittade vi på Twilight... Den var jätte bra!!!

Jag vill jätte gärna titta på nästa.....men jag måste faktiskt ersänna att Jag bet av typ alla naglar för jag var så nervös fasten jag viste att bella skulle överleva!!

Ni måste ersänna att Edward var göra snygg!!

I Love Him

Han e jätte lik Hmpus och Victors kompis Ioan...

P&K

 


Av Cornelia Sörenson - 12 augusti 2011 11:54

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv.

3e bilden: Min härliga familj.

4e bilden: En bild på den bästa kändisen som du har mött.

5e bilden: En konstig bild.

6e bilden: An old picture.

7e bilden: En bild på en väldigt söt person.

8e bilden: En bild på en person som du saknar.

9e bilden: Mitt favorit djur.

10e bilden: En goding.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

12e bilden: Mina senaste bilder på mig.

13e bilden: Några klass kompisar.

14e bilden: Några av mina goa kusiner.

15e bilden: Några roligia semester bilder.

16e bilden: En bild på din roligaste aktivitet.

17e bilden: En bild från i vintras.

18e bilden: En bild på en person utanför skolan och släkten.

19e bilden:En bild på en snygg person

20e bilden: En bild på dina närmaste.

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

22e bilden: En bild på en tid du saknar

23e bilden: Årets en så länge bästa bild.

24e bilden: En bild som du skrattar åt.

25e bilden: En person som gör dig glad när du har vaknat på fel sida.

26e bilden: Några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du aldrig trodde du skull visa för någon. 

28e bilden: En bild på något som jag gärna skulle gjort om.

29e bilden: Den bilden som jag mest blev nöjd med

30e bilden En tokig bild


Jag har härmat Filippa lite på det här men skrivit några egna också!

Tack sööta Filippa hoppas det inte gör nåt!

Här kommer Filippas bästa blogg:

http://mydaysonme.blogg.se/index.html

Av Cornelia Sörenson - 11 augusti 2011 21:57

Tjeena Bloggeen!!


Igår var jag med frida vi spelade Sims 3. Jag har gått och blivit en simsNÖRD!

När jag kom hem var mormor hemma, hon skulle sova över hos oss!!

Vi tittade på en film som Felix hade varit med i som statist. Den heter "Till det som är vackert". den va ganska snuskig.  

Jag var ocskå med som statist men jag kom inte med i filmen.... snyft! men jag hade nog inte velat vara med ändå i en sån snuskfilm.


Sen spelade vi "Rappa kalja",det är världens roligaste spel. Jag kom typ 4(tror jag). För er som inte vet så ska man förklara kluriga ord.


Idag rinde jag min kompis Sophie (som jag var klasskompis med i Engelska skolan)  och Hampus körde hem mig till henne. Vi spelade Sims 3 IGEN 
och och vi gjorde att dom fick jätte söta barn

Nu ska vi spela Monopol!!!

Våran dreambox är en mardrömsbox för den har inte funkat på tre veckor därför spelar vi så mycket spel istället. 


Pusspuss 

Av Cornelia Sörenson - 10 augusti 2011 11:14

Tjeena Bloggeen!!


Igår hade jag en kanondag!!!

På morgonen innan jag ens hunnit vakna ringde Sophie och undrade om vi skulle göra något. Hon kom hem till mig lite senare.

Vi bytte kläder och fixade frisyrerna på mina bratz (vet  inte hur det stavas), vi plockade blåbär och spelade lite på datorn.

När Sophie åkte hem åkte jag direct till Lisa w på tjejträff. Vi tittade på "Never say Never" med Justin Bieber.

Vi gjorde en frågesport och korsord om Justin Bieber!!

Jag och Lisa H förlorade

Vi tog lite kort och hade kul

När jag kom hem hade mamma några av hennes kompisar hemma, jag åt och sen tittade jag, Hampus, Victor och Felix på en jätte bra film


PUSSPUSS   


  här är alla Justin Bieber fans...haha   Fjortisarna!!   Söötaste Lisa!!!!! 

Av Cornelia Sörenson - 8 augusti 2011 23:24

Tjeena Blogeen!!


Nu har jag precis kommit hem från Liseberg!!

Jag och Malin kom till Liseberg kl fem... Då var det redan fullt  och vakten sa att det inte  fanns några sittplatser kvar.

Vi åkte lite istället bla Balder, Elefanterna och Colorado.

Sen gick vi tillbaka till Stora scenen och knökade oss ganska långt fram.

Jag har gjort en lista på  vilka artister som var bäst idag:

1.September

2.Eric Saade

3.Tomas Ledin

4.Tomas Pettersson


Det var hur mycket folk som helst som ville ha autograferna efteråt.

September kom inte alls, Tomas petterssons autograf ville jag inte ha, Tomas Ledins autograf fick jag till mamma och eftersom jag samlar på autografer tog jag en till mig också och Erik Saades autograf fick jag också.

Jag tog en bild på mig och Tomas Ledin som mamma blev jätteavendsjuk på.

Här kommer lite bilder och en video


 

       

 

Av Cornelia Sörenson - 8 augusti 2011 11:07

Tjeena Bloggeeen!!!


Snart kommer Malin hit och vi ska åka till Liseberg för Eric SAADE ska vara med på Lotta på Liseberg!!!

Men jag gillar nog mest SEPTEMBER som också ska vara där!!!<3<3

Vi ska vara där kl. 3 för att få bra platser, men vi kanske inte alls får bra platser för det finns så många fans!!<3<3

Jag var på Eric Saades konsert på Liseberg tidigare i somras<3<3

Men jag har aldrig träffat September!

Min mamma trodde att hon hette September på riktigt men på riktigt heter hon...Heter hon....Heter hon....aja...Petra!!

Pusspuss


Lite bilder på Eric Saade sen jag såg honom sist:


          

Hoppas på nya bilder ikväll.....


              


Av Cornelia Sörenson - 7 augusti 2011 09:56

Heeej bloggen!!!

Det är så sjukt pissigt väder idag!!

Har någon ett förslag på vad man kan göra när det regnar???

Förresten så hittade mamma mina solglasögon igår...Men dom behöver jag ju inte nu

Pappa åkte till USA med jobbet igår så jag har skrivit en jätte lång lista på vad jag vill att han ska köpa

Min lista till pappa:

Vinröda Converse

Svarta Crocs

Tjocktröja och joggingbyxer från Abercrombie

Converse väska (en jättefräck väska som jag har sett på Stadium)

Svarta Palladim skor

En cheerleading tofs

mm...


Bilder kommer på vad jag köpte igår när jag var ute med mamma och Olivia

Tusen Pussar och kramar


Här kommer vad jag köpte igår:


     Linne & kjol Indiska   Skjorta Lindex   Klänning Lindex   Bikinis Stadium   Blomma Blomsterpalatset   Växter Blomsterpalatset   Skjorta Lindex


Av Cornelia Sörenson - 6 augusti 2011 10:27

    I förrgår var jag med Frida och Spelade Sims 3 och tog ett kvällsdopp.

Det var jätte kul

Igår var jag och mamma på Frölunda Torg och shoppade lite. Jag fick jätte fina saker av mamma bl. annnat ett par glas ögon som nu är borta!!

Sen ringde jag Frida och vi stack ner och badade  

Vi spelade Sims 3 och lärde oss att fuska!!! 

Sen gick vi ut och plockade björnbär för vi tänkte baka björnbärspaj.

Men när vi kom hem till Frida skulle jag hem. :( 


Puss och Adjö!!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards