Blondie

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Cornelia Sörenson - 21 november 2011 21:11

Tjeeennnaa BLLOOOOOGGEEEEENN!!!!!!!


Skolan idag har varit helt okej. Jag läste ut min bok "Pojken som kallades Det", den hemskaste boken jag nånsin har läst. Ett lästips från mig:

"Pojken som kallades Det" av Dave Pelzer. Jag ska till bibblan och kolla om jag hittar fortsättningen på den.


Dagens tråkigaste:

Min farmor har åkt in med ambulans till Salgrenska sjukhuset idag igen... Pappa är där nu. Vi vet inte hur hon mår ännu.    


Var på Liseberg igår, vi tittade på Lotta på Liseberg!

Man kunde ta biljetter där man skulle sitta så man behövde inte sitta där i TUSEN år och bara vänta!

Det var så där bra artister där igår:

Ulrik Munther

Sanna Nielsen

Roger Pontare

Vi träffade min kusin Freja och min moster Anna där också.

Jag och mamma var på nån bokrea på bokia på Liseberg........Ja lite konstigt men ändå.

Jag köpte tre böcker som heter "Jag och mina Killmagneter  fantastico", "Akut uppdatering av hångelskalan" och "Kyssmisstag i sjunde kärlekshimlen"  (Om ni undrar vfr jag skriver med stora bokstäver står det så på böckerna.)


Åååhhh va fiina färger, jag testar olika färger kom det precis! Snyggt vaa!?!?


Hihihi såååååå snyggt asså!!!!!!!!


Lite bilder från igår!!!


             

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards