Blondie

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Cornelia Sörenson - 13 januari 2012 22:36

Tjeena bloggen!! Nu tittar jag på "How to lose a guy in ten days"! Den är jätte rolig och lite pinsamt!

Idag har jag varit med Ida, vi gjorde pankakor och käkade dom såklart!

Det är fredag den 13 idag men som tur är har jag inte haft nån otur...och snart är ju dan slut.

Nu MÅSTE jag kolla klart på filmen för det är JÄTTE kul!

Och imorn ska jag sälja GT. 

Är det nån som vill börja sälja GT - säg till mig - jag fixar det - det är jättebra för


 man tjänar pengar

 man kan vinna fina priser och få biobiljetter

 man får frisk luft

 man får motion

 man träffar roliga kunder

 man sover inte hela dan 

 och säkert finns det mycket mer bra med det...



  

Matthew Mcconaughey = Snyggast in the world!!


Heeeej DÅ!!!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards