Blondie

Alla inlägg under januari 2012

Av Cornelia Sörenson - 21 januari 2012 09:41

Heej!!!!Sitter i bilen och bloggar från min IPhone! Det snöar nu, andra gången i år!Imorse gick jag upp JÄTTE tidigt, klockan 9 för att jag ska till Konserhuset och ha två konserter och en invigning av barnkulturåret!Mamma, pappa, Olivia, Victor och Felix ska gå och kolla på en av konserterna. Hampus är i Valthoens i Frankrike och åker skidor, Det är därför han inte hänger med! Hej då!!!P.S. Igår var vi på Stads museet, vi gick omkring och kollade( det var inte någon som guidade oss).Sen åt vi jätte god matsäck, och efter det åkte vi hem och hade sy slöjd!

Av Cornelia Sörenson - 20 januari 2012 20:58

Heeeeejsan!

Idag har jag varit med BÄSTA Lisa.

Och nu sitter jag och kollar på The Voice med Olivia, Victor och mamma.! 

Vi har haft FREDAGSMYS med tacos och tacospaj och nu har godiset kommit fram. MUMS!!!

Ska titta på Little Miss Sunshine nu, fast jag har redan sett den.

Hej då

Av Cornelia Sörenson - 19 januari 2012 22:17

Heeeeej!  Idag har jag hunnit med så 7kt mkt. Jag   har varit i skolan och på spanskan & Engelskan fick jag alla rätt på glosorna!

När jag kom hem hann jag inte ens äta förrän jag skulle till gitarren! När jag kom hem igen åt jag ialla fall!

Sen stack jag och mamma till Torget och gjordee lite ärenden typ, sen var klockan redan mkt så vi behövde snabba oss lite till Domkyrkan. Jag kom typ en halv timma för tidigt!  

Det var ovanligt kul, vi fick rulltårta och kakor!  

Har kommit rakt ut från duchen nu och det var ovanligt fort sa mamma. (Brukar i vanliga fall ducha på en halvtimme)


Vill och måste SOOVA nu!!


P.S Imorn ska vi till Stads museet med klassen och och "föras bakåt" i tiden! Ska ha med oss matsäck jag ska ha pastasallad och kycklig och lite andra godsaker! MUMS!!!

Har inga nya bilder så här kommer några riktigt gamla:


 



 


 

Av Cornelia Sörenson - 18 januari 2012 21:30

Hejsan!

Idag har jag haft en ledig dag och har då fixat i ordning mina barbies, så nu ligger dom i många olika lådor och påsar!  Jag har bland annat en med barbies, små saker, möbler, skor och hästar! Jag har faktiskt räknat hästarna och jag har 8 stora hästar, 10 mellan hästar och 8 mindre hästar( my little ponny är icke inräknat!)

Vet inte riktigt vad jag ska göra av allt gammalt skräp nu!

 Sen var jag så trött och hade jätte ont i huvudet så jag tog ett mysigt bad! 

Men nu måste jag gå och lägga mig för jag kommer annars dööö utav huvud värk imorn! Thithihihi!!   


P.S Jag vet en som gillar mig, får inte säga vem, för man vet ALDRIG vem som tjallar!  


   


Nästa gång ska jag bada i BUBBELBAD!!!  

Av Cornelia Sörenson - 17 januari 2012 22:22

Ska SOOVA snart, men ni vill säkert se min scorp nu tror jag! Ni är säkert jättespända på det...

Idag medans jag var på cheeren så var mamma på Allum och shoppade massa fint till mig!

Detta fick jag:

en randig tröja

ett vitt linne som jag kan ha på cheeren

ett par superfräcka svarta mönstrade tights

ett par andra jeggings typ med drakkedja på rumpan

ett par blå manchesterbrallor

ett par beiga (stavning?) manchesterbrallor

och en kexchoklad från Cloetta!!!!


...och här kommer äntligen bilden som ni alla väntat på     


 


Av Cornelia Sörenson - 17 januari 2012 16:22

...men nu är den fångad och utsläppt i skogen igen!Sitter i bilen och och är på väg till cheeren men först ska vi till Torget och göra några ärenden blahämta min ex mobil som nu är lagad.Framme....bloggar mer i kväll och då sätter jag in bilden på min scorp...Kram så länge!!!

Av Cornelia Sörenson - 16 januari 2012 21:27

Heeeej!

Nu är det gööööööööööör längesen jag skrev!!! Igår hade vi en hel dag i Malmö med min kör. Vi skulle kolla på deras Operahus. Först gick vi en rundvandring och fick se hela deras Opera. Jag tycker ändå nästan att Göteborgsoperan är liiiiite bättre. Men Malmöoperan var också vacker!!!  

Dom hade en Karlsson på taket föreställning och vi kollade på den!! Den var faktiskt inte jätte bra, små barn tycker nog om den. :p

På vägen hem åt vi på PIZZA HUT. Mycket GOTT!!! 

 

Vi käkade på Donken på väg ner till Malmö. MUMS!



 

Vi hade en godissnör tävling. 


 

När vi gick rundvandring på Operan visade dom lite roliga saker! :)


 

Det var ganska gött att få sitta ner lite också! :P

  

Sitter och väntar på att Karlsson ska komma upp på taget! :P


 

Här käkar vi på PPizza Hut!! :)

 

Väldigt god efterrätt: GLASS! :D



 

Här är min biljett!!!!!!!!



Jag sitter nu och kollar på Idrottsgalan. Såg ni det? För Power Cheer - EAGLES va med och cheerade medan Markoolio sjöng EM-låten! :)
Bild från http://youbetterwork.blogg.se/

   



På tal om CHEERLEADING:

Jag lägger snart ut en bild på min scorp som typ inte är 100% bra, men ändå ganska okej... :)

puzz&kram

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards