Blondie

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Cornelia Sörenson - 6 maj 2012 21:03

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!



Vi har typ tusen läxor, prov och inlämningar!!!!!


Måndag: INGET!!

Tisdag: Engelska nationella prov

Onsdag: Historia prov, matte läxa och  Idrott läxa

Torsdag: Engelska nationella prov och pjäs i spanskan

Fredag: Inläming Prao



Jobbig vecka vaa!?!?

Var iaf på Domkyrkan idag och sjöng på en hög mässa. Jag har tänkt att på Onsdag ska jag kanske till Engelska skolan!! Hoppas jag kan! Måste bara var klar med inlämningen på praoen!! Jag längtar så sjukt mycket efter barnen på dagiset! och efter Sophie 


Har suttit i typ tre timmar med historia provet!! JOBBÌGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










HEJ


 


Haha! Våfflorna i håret höll i sig till idag!!!


Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards