Blondie

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Cornelia Sörenson - 20 maj 2012 18:25

Ojj! ursäkta min dåliga uppdatering, men har inte haft tid!

Imorse sålde jag GT för Felix IGEN... han lovade att komma ut när han vaknade men istället gick han och badade med en kompis...  

I går kom jag i alla fall hem från Styrsö och lägret med kören! Det var jätte KUL och mysigt!

Vi hade knyt kalas typ, så det blev jätte många olika maträtter! Det var en tjej där som heter Wilhemina. Hon går oxå i cheerleading fast i en annan grupp! Så vi byggde med henne! Vi frågade några andra om dom ville och så vi kunde bygga, det gick så där bra .

Det fanns en badplats nära där vi sov så några (Bland annat jag) badade! Det var svin kallt! Men det var KUL!!


Här kommer lite bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Myyyysigt på KVÄLLEN!!!!!!!!!

 

Dom här sov jag med......

   

Vi chekade bad platsen!!!!!

 

Vi badade, det var IIISSS kallt!!!!!

 

HELA GRYMMA KÖREN!!!!!!!!!!

  

Hahaha! Här byggde vi....SNYGGT!!!!

   

En blomma som jag tog med IPhonen!!!!



Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards