Blondie

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Cornelia Sörenson - 28 maj 2012 21:32

Hej! Frida bloggade förut, orkade själv inte blogga. På morgonen kom Frida hem till mig för vi hade sov morron, vi gick tillsammans ner till skolan. När vi kom dit skulle vi låtsas vara coola, det gick inte jätte bra.... :D


Idag träffade vi ju våra nya klass, vi gjorde några lekar och lärde oss namnen.

Jag, Frida & Micaela stack hem till Frida och vi var ute på hennes studsmatta. Jag hade kör idag så jag behövde sticka hem lite tidigt!


HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!


PS. Imon på cheeren ska vi ha skojträning.........LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DS.


Några fler bilder från helgen!!!


         



Av Cornelia Sörenson - 28 maj 2012 12:23

Chaaaaa, Frida här! Jag har det bra. Sitter i mitt eget hem, där Cornelia är på... eh, hon är nån annan stans xD... men aja. Ehm, vi hade "klassträff" idag. Vi ska ´ju börja i sjuan nästa år, så vi träffade våra blivande klasskompisar. Hahahh, det var lite kul, för i vår klass är vi 27 elever, och 23 av dem går redan på våran skola. Det är väl lite nice xD

Men de andra 4 verkade helt okej. Jag orkar inte skriva mer om det, men hejdåååå!

PS. Här är min blogg, om ni vill se den ;)

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se

www.prettyfrida.devote.se






Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg?!?!
 Nya bilder
 gamla bilder
 skriva mer om exakt vad jag gör
 Jag gör det endå ganska bra!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina vänners bloggar

Bra bloggar

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bästa filmer!!


Ovido - Quiz & Flashcards